-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: بیشترین حوادث و سوانح ترافیکی ناشی از قصور راننده به علت ارتکاب تخلفات رانندگی است.
کد خبر: ۶۲۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 11 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ محسن ناصری با اعلام این مطلب اظهارداشت :عامل انسانی که خود سازنده خودرو و طراح و اجرا کننده راه و همچنین وضع کننده قوانین و مقررات است می تواند بیشترین نقش را در حل مشکلات ترافیکی و سوانح رانندگی ایفا کند.

وی عنوان داشت: بدون شک به نظم در آوردن عبور و مرور در معابرمستلزم رعایت ضوابط و مقررات است که وضع شده و هرقدر که تردد بیشتر و تراکم کمتر باشد به همان میزان اجرای مقررات ضروری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اینکه عدم اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تجاوز به حقوق دیگران است تاکید داشت: قانونگذار برای ملزم نمودن رانندگان حتی عابران پیاده تکالیفی را مشخص کرده که در صورت بی توجهی به مقررات برحسب مورد اعمال قانون می شوند .

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث و سوانح ترافیکی ناشی از قصور راننده به علت ارتکاب تخلفات رانندگی است، تصریح کرد: به هر میزان مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز رعایت و تخلفی صورت نگیرد وضعیت ترافیک شهر هم بهتر و رفت وآمد در شهر به سهولت انجام می گیرد.

سرهنگ ناصری ابراز امیدواری کرد:با احترام به قوانین و مقررات از سوی شهروندان شاهد روان سازی ترافیک و کاهش حوادث در کلیه محورهای درون و برون شهری استان و کشور باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار