مدیر بنیاد مسکن ملکشاهی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 726 واحد مسکونی خسارت دیده از زمین لرزه آبان 96 این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۲۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 10 July 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن حیدری افزود: زمین لرزه آبان سال گذشته خسارت هایی به واحدهای مسکونی این شهرستان وارد کرد که پس از مراحل کارشناسی از ابتدای سال جاری کار پرداخت خسارات به صورت تسهیلات کم بهره و بلاعوض آغاز شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۲۱ پرونده با برآورد بیش از ۵۰ میلیارد ریال خسارت در شهرستان ملکشاهی تشکیل شد و خسارت در سطح شهرهای ارکواز، دلگشا و مهر و بیشتر روستاهای ثبت شده است.

مدیر بنیاد مسکن ملکشاهی تاکید کرد: امسال پرداخت خسارت ها آغاز شده و تاکنون نیز 40 میلیارد ریال در قالب تسهیلات به افراد آسیب دیده واگذار شده است.

حیدری یادآور شد: این تسهیلات با توجه به نوع خسارت وارد شده احداثی و یا تعمیری است که در صورت احداثی تسهیلات 350 میلیون ریالی و در صورت تعمیری حداکثر تسهیلات 60 میلیون ریالی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به 2 صورت کم بهره با اقساط بلندمدت و بلاعوض پرداخت می شود، افزود: پرداخت تسهیلات بلاعوض از اواخر ماه جاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حیدری یادآور شد: منابع اعتباری لازم همه واحدهای خسارت دیده شهرستان تأمین شده و مردم از این جهت دغدغه ای نداشته باشند.

زمین لرزه آبان ماه سال 96 باعث ایجاد خسارت های به واحدهای مسکونی شهری و روستایی این شهرستان شد ./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار