مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت: طرح شبکه فاضلاب روستای شباب از توابع شهرستان چرداول هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۲۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 10 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله تیموری  اظهار کرد: سه روستای شباب چرداول، ارمو دره شهر و میدان شهرستان ایلام نخستین روستاهای این استان هستند که به شبکه فاضلاب متصل می ‌شوند.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها را 160 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح ها در روستاها از محل صندوق توسعه اسلامی و اعتبارات ملی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه ها تاکید کرد: طرح شبکه فاضلاب روستای شباب 60 درصد و روستای ارمو با 10 درصد در حال اجرا است و به زودی عملیات اجرایی این پروژه در روستای میدان از توابع شهرستان ایلام نیز آغاز می شود.

تیموری مدت زمان لازم برای اجرای این پروژه ها را 24 ماه اعلام کرد و گفت: در مجموع برای این سه پروژه 32 کیلومتر شبکه و 2 هزار و 50 کیلومتر خط انتقال اجرا می شود که در صورت تکمیل و بهره برداری زمینه بهره مندی 2 هزار و 670 خانوار با جمعیت 10 هزار و 600 نفر را فراهم می شود.

وی اضافه کرد: طرح مدیریت فاضلاب ‌ها با هدف سلامت محیط زیست و معرفی منبع جدید آبی برای مصارف کشاورزی و آبیاری پارک ‌ها و مواردی از این دست، در اجرای این طرح لحاظ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تعداد کل مشترکان آب روستایی استان ایلام 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار، 885 را مشترکان عمومی و ادارات، یک هزار و 587 را مشترکان تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 مشترک مربوط به بخش مسکونی است. /م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار