براساس همین گزارش ،حکم مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز به نام " حبیب اله محبی " معاون فعلی بنیاد مسکن استان صادر شده ومرسم تودیع ومعارفه دیرکل بنیاد روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 10 July 2018

خبر تغییر در مدیران دستگاههای اجرایی استان به خبر جذاب و مورد خواست مخاطبین پرتعداد رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است . به هرحال طبیعت مدیریت اقتضاء می کند که فردی که یک روز ردای مدیریت بر دوش می کشد ،باید فردا روزی برای واگذاری این امانت به دیگری آمادگی داشته باشد.

اما دراین بین تنها چیزی که پس از دوران مدیریت یک مدیر برای سالهای سال بعنوان ودیعه ای ارزشمند باقی خواهد ماند ،عملکرد ،اثرات مدیریت کارآمد ،تعهد واخلاقمداری مدیر است .

این روزها گمانه زنی ها متعددی در خصوص جابجایی و تغییر مدیران در فضای مجازی ورسانه ای استان صورت می گیرد ،برخی در سطح همان گمانه زنی باقی مانده وبرخی نیز لباس حقیقت بر تن می کنند.خبر بازنشستگی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از مهمترین واثرگذارترین دستگاههای حاکمیتی استان ماههاست بر سر زبانها افتاده است وهربار نیز به دلیل عدم موافقت رییس بنیاد مسکن کشور به تعویق افتاد . اما بالاخره پس از ماهها کش وقوس واصرار فریادرس شهبازی بر بازنشستگی ،امروز با درخواست وی موافقت به عمل آمد.

براساس همین گزارش ،باپیگیری های مکرر و پیشنهاد مجموعه استان ،حکم مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز به نام " مهندس حبیب اله محبی " معاون فعلی بنیاد مسکن استان صادر شده  ومراسم تودیع ومعارفه مدیرکل بنیاد روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ایلام ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تشریح خبر بازنشستگی و انتصاب مدیر کل جدید بنیاد مسکن استان گفت :پس از سی سال افتخار خدمت به مردم ،از هفت ماه پیش درخواست بازنشستگی خود را به ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارایه دادم اما با درخواست بنده موافقت نشد.

فریادرس شهبازی اظهار کرد: دراواخر  اسفند ماه سال گذشته نیز در دیداری که با استاندارمحترم ایلام داشتم ،ایشان از بنده خواستند که از درخواست خود منصرف شده و  کماکان به خدمت در جایگاه فعلی ادامه دهم. اماضمن تشکر از حسن نظر جناب استاندار و ریاست محترم بنیاد مسکن ،حقیقتا نظرم بر این بود  ،پس از سی سال خدمت باید فضا رابرای دیگر نیروهای مستعد وخلاق فراهم نمایم.

شهبازی ادامه داد: با اصرار بر بازنشستگی ،بالاخره امروز جناب آقای تابش رییس بنیاد مسکن کشور با درخواست بازنشستگی بنده موافقت به عمل آورد. انشااله که توانسته باشم پس از 16سال مدیریت بر بنیاد مسکن استان منشاء خدماتی برای هم استانی های عزیز بوده باشم.اگر قصور وسهل انگاری در طول خدمتم داشته ام از همه استانی های خوبم طلب حلالیت می کنم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با تشریح برخی از خدمات خود در طول شانزده سال مدیریت براین دستگاه مهم تصریح کرد:به هرحال هر آمدنی را رفتنی است اما مهم چگونه رفتن است. بسیار خرسندم که دراین مدت توانستم با بهبود شاخص های مدیریت در بنیاد مسکن عنوان مدیرکل نمونه کشور را کسب نمایم

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش  وهمدلی ایجاد شده در مجموعه بیناد مسکن استان ،توانستیم بعنوان اولین استان ،از مجموع 47هزار واحد روستایی ،بیش از 60دصد مسکن روستایی در سطح استان را مقاوم سازی نماییم.این موضوع از آرزوهای اینجانب در طل خدمت بود که به لطف خدا و همراهی همکارانم محقق شد.

شهبازی افزود: تهیه طرح هادی در تمامی روستاهای بالای 20خانوار استان از دیگر افتخارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول دوره مدیریت اینجانب است .بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در جریان زلزله چند سال پیش حوزه جنوبی استان ،بدون استان معین توانست نسبت به بهسازی مناطق تخریب شده مبادرت نماید .به بیان رییس بنیاد مسکن کشور وجناب نجار رییس ستاد بحران وزارت کشور این اتفاق برای اولین بار بعنوان با کیفیت ترین وکم هزینه ترین بازسازی  در کشور محسوب شده است.

به گفته فریادرس شهبازی ،مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ،روز شنبه هفته آینده در سال نبرنامه وبودجه استان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است فریادرس شهبازی تنها مدیر کل استان است که سابقه طولانی 16سال مدیریت بر یک دستگاه را در کارنامه خود دارد .که این موضوع نشان از تعهد وتخصص و همچنین اعتماد مسولین استانی وکشوری به وی است.

شهبازی ضمن کسب عنوان مدیرکل نمونه کشوری وکسب عنوان مدیر برتر در جشنواره های مختلف ،سابقه 16 سال مدیرکلی بنیاد مسکن استان ایلام وکرمانشاه  و 14 سال مدیریت در  شورای همیاری شهرداری ها ،شهرداری های استان ،کارخانه سیمان ایلام وهمچنین مدیر پروژه تونل آزادی وراه کربلا  ،مدیریت راه منطقه آزاد قشم را در کارنامه سی سال خدمت خود دارد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدحسین جاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
خدای بزرگ را شاکرم که حداقل در یکی از دستگاههای اجرایی استان ایلام مدیری کارامد و امتحان پس داده از جنس همان دستگاه که سابقه دهها سال مدیریت در مجموعه بنیاد مسکن را دارا است بر مسند مدیریت اجرایی استانمان تکیه زد. برای مهندس محبی عزیز آرطوی توفیقات روز افزون را در جهت خدمت به مردم عزیز ایلام را از خداوند منان خواهانم.
محمدحسین جاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
خدای بزرگ را شاکرم که حداقل در یکی از دستگاههای اجرایی استان ایلام مدیری کارامد و امتحان پس داده از جنس همان دستگاه که سابقه دهها سال مدیریت در مجموعه بنیاد مسکن را دارا است بر مسند مدیریت اجرایی استانمان تکیه زد. برای مهندس محبی عزیز آرزوی توفیقات روز افزون را در جهت خدمت به مردم عزیز ایلام را از خداوند منان خواهانم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
باسلام،بنده نه از اقوام و نه از اشنایان آقای محبی هستم وحتی کارم در بنیاد مسکن پیش نیامده،اما از کنارها و بطور اتفاق شاهد برخورد انسانی و محترمانه این آقا با مراجعین بودم ، کارش خیلی قابل تحسین است ،ارزو موفقیت برای ایشان دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار