چرا در شهرستانی که دما هوای آن بیش از 50درجه سانتیگرات عبور می کند در مقابل این تخلفات سکوت اختیار کرده است واز همه مهترمدیر مورد حمایت شما در اداره منابع طبیعی تاکنون نتها به نماینده افکار عمومی پاسخگو نبوده است برای تنویر افکار عمومی هیچ گونه نشست خبری در خصوص قطع درختان جنگلی ، وفروش غیر مجاز آب وحال هم قطع درختان مسیر دشت عباس وآتش زدن آنها با رسانه های گروهی نداشته است؟
کد خبر: ۶۲۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 10 July 2018

تابناک ایلام  مجتبی کاور ::قطع گسترده درختان جنگلی  در چندین پارک دهلران توسط مسئولان منابع طبیعی دهلران در سال جاری وفروش آنها به شرکت ها صدای اعتراض بسیاری از فعالان محیط زیست ودوستدان طبیعت را در آورد به گونه ای که دادستان دهلران نیز برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی وارد عمل شد ودستور بازداشت پیمانکار که اقدام به قطع درختان می کند را صادر کرد .

دستور دادستانی در حالی اتفاق افتاد که فروش غیر مجاز آب توسط منابع طبیعی دهلران  از چاه متعلق به این ادارباورود قاطع ریئس دادگستری دهلران وپلمب چاه  نشان از توجه دستگاه قضا به منابع طبیعی واهمیت آن دارد هرچند نماینده عالی  دولت در خصوص مشکلات تا کنون هیچ گونه اقدامی انجام نداده است وسکوت وی در خصوص  قطع درختان وفروش آب به صورت غیر مجاز جای سوال دارد.

چرا در شهرستانی که دما هوای آن بیش از 50درجه سانتیگرات عبور می کند در مقابل این تخلفات سکوت اختیار کرده است واز همه مهترمدیر مورد حمایت شما در اداره منابع طبیعی تاکنون نتها به نماینده افکار عمومی پاسخگو نبوده است برای تنویر افکار عمومی هیچ گونه نشست خبری در خصوص قطع درختان جنگلی ، وفروش غیر مجاز آب وحال هم قطع درختان مسیر دشت عباس وآتش زدن آنها با رسانه های گروهی  نداشته است؟

 آقای فرمانداربه راستی دانستن حق مردم هست یا نه ؟ آقای موسوی چرا باید مدیر زیرمجموعه شما پاسخگوی رسانه ها در خصوص وضعیت نابسامان جنگلها  نباشد وشما هم در برابر این همه مشکلات سکوت اختیار کرده اید ؟

آقای فرماندار درختان سر به فلک کشیده مسیر دهلران به دشت عباس وسرسبزی آن همه رهگذران را حیرت انگیز می کند وخود شما بارها از کنارآنها عبور کرده اید ،حال از روزگار آنها اطلاع دارید که نیمی از آنها نفس های آخر خود را در دود آتش سپری ،نیمی  سر بریده شده اند ونیمی هم نقش بر زمین شده اند ؟

آقای موسوی درختان سر سبز مسیر دهلران به اندیمشک میراث منابع طبیعی دردید عموم هستند که چنین زمین گیر شدن به راستی  مکانهایی که فرسنگها از دید عابرین فاصله دارند این چنین گرفتار بی مدیریتی مسئولان منابع طبیعی هستند ؟

آقای فرماندار ای کاش شما و رئیس اداره منابع طبیعی دهلران استاندار ایلام را الگوی خود در حفاظت از جنگل ومراتع قراربدهید تا مردم شاهد نابودی جنگل های شهرستان نباشند هرچند میراث گرانبهای مرتع وجنگل در دهلران نفس های آخر خود را طی می کند .

تلاش خبرنگار تابناک برای پاسخگویی فرماندار دهلران ورئیس اداره منابع طبیعی در خصوص قطع وآتش گرفتن درختان مسیر دهلران به اندیمشک تا پایان تهیه این گزارش بی نتیجه بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
سر شرکتها و باج گیری های شخصی و استخدام اقربا سلامت جنگل و مردم کجای کار قرار دارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار