فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف مقدار 2 کیلو و 950 گرم هروئین در شهرستان چرداول خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 10 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری گفت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه یک باند از توزیع کنندگان مواد مخدر ، مقادیری مواد مخدر را وارد شهرستان چرداول کرده و قصد توزیع آن را دارند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان چرداول با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گروهی از سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اطمینان از صحت خبر ، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

رئیس پلیس ایلام تاکید کرد: پلیس پس از بررسی و تحقیقات لازم باند مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات موفق پلیسی وارد مخفیگاه آنان شده و مقدار 2 کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع هروئین از آنان کشف شد.

سردار یاری یادآور شد: این باند متشکل از چهار مرد و یک زن بودند، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

وی اضافه کرد: در همین راستا یک دستگاه خودرو پژو 206 که متهمان در امر توزیع مواد مخدر از آن استفاده می کردند، توقیف و به پارکینگ منتقل شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار