مدیرکل ورزش و جوانان ایلام؛
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از احداث هفت زمین چمن مصنوعی در جنوب این استان خبر داد و از پیگیری نماینده حوزه انتخابیه دهلران برای تصویب و تامین اعتبار این پروژه ها قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۲۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 10 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز حیدرزاده  گفت: احداث چمن های مصنوعی با ابعاد کوچک در بیشتر شهرها، بخش ها و حتی روستاها به خصوص در مناطق گرمسیر و کم آب استان در دستور کار قرار دارد .

وی افزود: تلاش می شود تا پایان سال جاری کار ساخت و بهره برداری از این هفت زمین چمن فوتبال مصنوعی در جنوب استان ایلام محقق شوند.

وی از پیش بینی احداث بیش از 15 چمن مصنوعی در استان خبر داد و گفت: برای احداث این چمن های مصنوعی بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه می شود و تلاش می شود حداقل 50 درصد این میزان امسال اجرایی شوند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از احداث 2 زمین بزرگ چمن در استان با هزینه اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال هم خبر داد و اضافه کرد: یکی از این زمین ها در هلیلان است که 70 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

توضیح اینکه یکشنبه گذشته با برگزاری آیین نمادین کلنگ زنی کار اجرای زمین چمن مصنوعی شهر میمه و زمین چمن روستای مملح بخش موسیان شهرسیان دهلران به زمین زده شد.

39 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و وزارت برای احداث چمن مصنوعی میمه به مساحت یک هزار و 125 متر مربع چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و استانی هزینه می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار