شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که زنان اغلب سیاستمداران و رؤسای جهان در دیدارهای رسمی و مناسبت ها از رنگ صورتی در لباس خود استفاده می کنند. ملانیا ترامپ، بیش از بارها در دیدارها و مناسبت های رسمی در کاخ سفید با لباس هایی به رنگ صورتی دیده شده است.
کد خبر: ۶۲۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 09 July 2018

رنگ صورتی از تركيب رنگ قرمز و سفيد ، به دست می آيد. اين رنگ از عشق و احساسات سخن می‌گوید و به فرد احساس آرامش می‌دهد.

گفتنی است رنگ صورتی تمام نفرت ها و کینه ها را از انسان دور می کند و سمبل شادی و آرامش است. "قلب" انسان از دیرباز با رنگ صورتی و یا قرمز به تصویر کشیده شده است و این رنگ نشانگر دوستی است و حس شادی و نشاط را برای انسان ها به وجود می آورد و تا حدودی یک رنگ زنانه است.

اما آیا سیاستمداران جهان و زنان آنها هم به دلیل چنین ویژگیهایی به رنگ صورتی گرایش دارند؟ برای یافتن پاسخ سؤال با این گزارش همراه باشید.

رنگ مورد علاقه زنان سیاستمداران جهان!

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که زنان اغلب سیاستمداران و رؤسای جهان در دیدارهای رسمی و مناسبت ها از رنگ صورتی کمرنگ در لباس خود استفاده می کنند. ملانیا ترامپ، بیش از بارها در دیدارها و مناسبت های رسمی در کاخ سفید با لباس هایی به رنگ صورتی دیده شده است.

بریگیت ماکرون در کنار رئیس جمهور فرانسه، ملکه رانیا عبدالله در دیدار اخیر خود با همسرش از کاخ سفید و ملکه اسپانیا همراه با همسرش فیلیپ در رنگ های صورتی دیده شده اند.

رنگ مورد علاقه زنان سیاستمداران جهان!

مگان مارکل هم قبل و بعد از ازدواج در کنار شاهزاده هری و در لباس های صورتی کمرنگ به چشم خورده است. بنا به گفته ی صاحب نظران در دنیای مد رنگ صورتی به نوعی بیانگر رابطه بین زن و مرد است.

رنگ صورتیِ لباس زن در کنار رنگ آبی کمرنگ در لباس مرد بیانگر قدرت شخصیت و مردانگی همسر است؛ امری که زن سعی در ابراز آن دارد.

آنها می خواهند بر قدرت شخصیت و صفات مردانگی همسران خود تأکید کنند، از این روی به انتخاب لباس های صورتی در مناسبت های رسمی و در کنار همسرانشان اقدام می کنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار