معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تأکید بر رفع مشکلات درمانی ایثارگران گفت: ازآنجایی‌که سن اکثر ایثارگران به‌ویژه خانواده شهدا بالا است، حمایت درمانی بیشتر از این قشر عظیم و ایثارگر باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۶۲۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 08 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  جمال اسدی معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار از مراکز درمانی و داروخانه‌ای شهرستان آبدانان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار تمام حمایت‌های خود از جامعه ایثارگران، درمان این قشر عظیم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و با عقد قرارداد با مراکز درمانی، داروخانه‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای درصدد ارائه بهترین خدمات برآمده است.

وی گفت: در حال حاضر بیمه دی به‌عنوان شرکت بیمه‌گذار طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ما ارائه می‌کند که تلاش می‌شود این خدمات به‌منظور جلب رضایت خانواده معظم شهدا و ایثارگران تنوع و افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: طرح پایش سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان ایلام به‌طور مستمر در مناطق مختلف اجرا می‌شود.

اسدی افزود: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی سرشار از ایثارگری و فداکاری کسانی که برای اقتدار ایران اسلام از تمام هستی و جان خود گذشتند و نام رفیع ایثارگران و جان‌برکفانی که خود را فدای میهن نموده‌اند، بر تارک تاریخ این مرزوبوم برای همیشه می‌درخشد.

وی بیان کرد: مردم و مسئولان همواره خود را بدهکار ایثارگران می‌دانند و ارائه خدمت به این خانواده عظیم را نه‌تنها وظیفه کاری که تکلیفی الهی می‌دانند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار