از سه دهیار برتر استان در همایش نکوداشت روز دهیار تجلیل شد.
کد خبر: ۶۲۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 08 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، در همایش نکوداشت روز دهیاری که با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از «ناهید یوسفی‌نژاد» دهیار «آوه‌زا» بخش چوار ، «حسین مظلومی» دهیار «حیدرآباد» بخش سیوان و «سعدالله لطفی» دهیار «خوران» بخش مرکزی ایوان به عنوان دهیاران برتر استان تجلیل شد.

«روح‌الله منصوری یکتا» ناظر فنی دهیاری‌های بخش سیوان نیز به عنوان ناظر فنی برتر، «فرشته خدارحمی» مسئول امور مالی دهیاری‌های شهرستان بدره به عنوان مسئول امورمالی برتر، «عباس افشار» دهیار سرپله بخش سراب‌باغ آبدانان نیز به عنوان دهیار برتر در زمینه حمایت از کالای ایرانی تجلیل شدند.

همچنین «امیرحسین میرزایی» از شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی دره‌شهر به عنوان شرکت تعاونی برتر و «زیبا کرمی » نماینده سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها به عنوان سازمان مردم نهاد فعال در مناطق روستایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش ورزشی از سیامک امیری و حیدر محمودیان نماینده تیم‌های دهیاران شهرستان ایوان و ایلام و در بخش مسابقات آمادگی جسمانی از محمود عسگری، ابراهیم غلامحسینی و علی جلیلی‌زاده دهیاران وچکبود علیا بخش سراب‌باغ آبدانان، لاشکن بخش چوار شهرستان ایلام و بلاوه خشکه بخش زاگرس چرداول تجلیل شد.

«یونس آزادی» سرپرست دفتر امور روستایی استانداری ایلام نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش دهیاران اظهار کرد: هم‌اکنون 339 روستای استان دارای دهیاری هستند و انتظاری که از دهیاران می‌رود این است که به رونق تولید و اشتغال‌زایی در روستاها کمک کنند.

وی از نمایندگان خواست ظرفیت‌های قانونی را برای رفع مشکلات دهیاران فراهم کنند.

در این مراسم «ناهید یوسفی‌نژاد» دهیار روستای آوه‌زا و «داود بخات» دهیار روستای «دشت عباس» به نمایندگی از دهیاران دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این مراسم از تمبر روز دهیاری نیز رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار