امام جمعه ایلام گفت: اعتماد به آمریکا و دل‌خوش کردن به برجام بسیاری از فرصت‌ها را برای مقابله با تحریم‌ها طی چهار سال گذشته نادیده بلکه از دست داد.
کد خبر: ۶۲۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 06 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌لله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: امروز شاهد خسارت‌های جبران ناپذیر تحریم‌ها در طول 40 سال انقلاب هستیم و باید اصلاح‌طلبان که مسبب اصلی این اوضاع هستند از ملت عذرخواهی کنند. 

لطفی تصریح کرد: به برکت برجام و اعتماد بی حد و حصر به دشمنی لجوج همانند آمریکا تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و گرانی سکه و دلار و اعمال شدید تحریم‌ها طی 40 سال گذشته انقلاب شاهد هستیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد مذاکره توسط عقب‌ماندگان سیاسی بوی تعفن خیانت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: پیشنهاد ارائه مذاکره توسط عناصری از منافقین ، کمونیست‌ها، لیبرال‌ها و بهائیان و ورشکستگان فتنه 88  چیزی جز تسلیم نیست.

وی ادامه داد: این نغنه‌های شوم که از حلقوم‌های ناپاک طی سالیان متمادی و در این چهار دهه پس از پیروزی انقلاب از اردوگاه غرب‌گرایان و مزدوران داخلی شنیده شده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما امام و رهبری و ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی بر دهان آنان مشت کوبنده و انقلابی زده‌اند، این افراد بهتر از دیگران می‌دانند که مذاکره با رژیم بد عهد آمریکا بی‌نتیجه و بی‌فایده است.

لطفی تصریح  کرد: اما چون جیره‌خوار و مزدور هستند و در همه عرصه‌ها خود را تسلیم آمریکا می‌دانند ملت را هم با خود قیاس می‌کنند، در حالیکه بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته توسط نهادهای معتبر 76 درصد مردم معتقدند رابطه با رژیم فاسد آمریکا حلال مشکلات اقتصادی کشور نیست.

  نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امروز حتی بدبین‌ترین افراد جامعه معتقدند اگر دولت هم بخواهد مشکل ملت را با آمریکا حل کند هیچ نشانه‌ای از تمایل آمریکا به این کار وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار