رئیس گروه برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ایلامسیمره یکی از پتانسیل‌های توسعه گردشگری است و طول دریاچه سیمره یکی از بهترین جلوه‌های گردشگری را فراروی گردشگران قرار داده است.
کد خبر: ۶۲۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 04 July 2018

به گزارش تابناک  ایلام ؛ محمد نورالهی با تشریح آخرین وضعیت زیرساخت‌های سد سیمره گفت: استان ایلام در حال تبدیل شدن به قطب گردشگری ساحلی غرب کشور است.

وی با بیان اینکه ایجاد جاده دسترسی لازمه‌ی بالفعل شدن این ظرفیت گردشگری است، گفت: سه نقطه‌ی روستای چشمه‌شیرین در منطقه رماوند، تنگه‌ی کافری و شهرک ولیعصر برای این مهم پیش‌بینی شد که بر اساس نظر کارشناسی و در نظر گرفتن جوانب مختلف شهرک ولیعصر برای این مهم انتخاب شد.

رئیس گروه برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ایلام تصریح کرد: با همراهی مجموعه‌ی مدیریتی استان از اعتبارات استانی در سال ۱۳۹۶، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این طرح اختصاص یافت.

نورالهی با بیان اینکه قرار است امسال نیز ۱.۵ میلیارد تومان به این طرح اختصاص یابد، گفت: راه مهمترین موضوع در ایجاد زیرساخت‌ها و مشوق اصلی برای سرمایه‌گذاران است و امیدواریم با کمک مجموعه مدیریتی استان این مهم به نتیجه برسد تا گردشگری ساحلی استان جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه ایلام با وجود پیشرفت ۶۰ درصدی مجموعه ساحلی سد کنگیر و آغاز به کار سد محرم می‌تواند به قطب گردشگری ساحلی غرب کشور تبدیل شود، گفت: این کار با نظارت شرکت مهندس مشاور انجام خواهد گرفت./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
oooooo
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
هر حرفی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایلام میشنوم یاد سعید الصحاف وزیر اطلاع رسانی عراق دوره صدام میفتم....با این وضع مدیریتی که این سازمان بی در و پیکر داره و هر کارشناسی خودشو مدیرکل میدونه و ساز خودشو میزنه بعید میدونم آبی گرم بشه ...فکری به حال این خرابه بیمار بکنین مخصوصا مدیریت سازمان و معاونت گردشگری این سازمان تورو خدا ...
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
بشنو و باور مکن...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار