شهید شفابخش؛
خواهر شهید گفت :من هم برحسب سفارش برادرشهیدم مراسم دعای فرج را برگزار کردم وقتی برای ادامه معالجه به پزشک مراجعه نمودم از روند بهبود بیماری بسیار متعجب شد.
کد خبر: ۶۲۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 03 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سهیلاچاغروند خواهرشهید خلبان غلامرضا چاغروند، درگفتگو با خبرنگارما گفت: درسال ۸۶بعلت ابتلا به سرطان،برای انجام دوره های درمان مجبور شدم، ازخرم آبادبه کرج مهاجرت کنم. دوره های شیمی درمانی هر ۲۱روز یک بار به مدت سه سال ادامه پیدا کرد.

کم کم ازبهبود ودرمان کامل خودم نا امیدشده بودم. خواهر شهید افزود: یک روز یکی از همشهریان ما که هیچ سابقه آشنایی هم با ما نداشت با همسرم تماس گرفت وخواب عجیبش را برای ما بازگو کرد.

او ادامه داد : یک روز به سرمزارشهیدچاغروند رفتم وهمان شب شهید را درخواب دیدم ، که به من گفت: " خواهرم مبتلا به سرطان است از جانب من از او بخواه برای شفایش مراسم دعای فرج برگزارکند"

خانم چاغرونددر ادامه اظهار داشت: من هم برحسب سفارش برادرشهیدم مراسم دعای فرج را برگزار کردم وقتی برای ادامه معالجه به پزشک مراجعه نمودم از روند بهبود بیماری بسیار متعجب شد. به حدی بیماری سرطان بهبود یافته بود که مراحل شیمی درمانی نیمه کاره رها شد ودر حال حاضر فقط سالی یکبار فقط برای چک آپ به پزشک مراجعه می کنم.

خواهر شهید چاغروند در پایان گفت: با خودم عهد بستم برای زنده نگه داشتن یاد وخاطره برادر شهیدم با توجه به اینکه مظلومانه به شهادت رسید وسالها پیکرش مفقود شده بودمراسم بزرگداشت ویادمان در محل زادگاه و محل شهادتش برگزار نمایم که به لطف خدا تا الان به عهد خود وفا کرده و چندین سال است یادواره شهید چاغروند برگزار و درمحل شهادتش شهرستان مرزی دهلران دو یادمان در شان شهید احداث شده است.

لازم به ذکر است شهید غلامرضا چاغروند از خلبانان هوانیروز در سال ۱۳۵۹در یک عملیات هوایی بالگرد ایشان مورد اصابت گلوله ودر محاصره دشمن بعثی قرار می گیرد وپس از ساعت مقاومت توسط دشمن سر از بدن جدا وبا لباس خلبانی دفن می شود سالها بعد پیکر شهید در محل شهادت شناسایی ودر گلزاز خضر شهدای خرم آباد به خاک سپرده می شود./م

خبرنگار :رحمان جابری

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
خداوند ایشان و بقیه شهدای ما را رحمت نماید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
نسل دلسوز و خانواده دوست و همیشه خانواده را فراموش نکردن.خداوند روحش شاد و یادش گرامی ..‌یاد همه شهدا صلوات
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
شادی روح شهدا صلوات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
دورود به شرف پاک همه شهدا مخصوصا این شهید والا مقام
برای شادی روحش صلوات
الهم صل علی محمد وال محمد ص
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار