مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: مخالفان اسلام و نظام با تشکیل اتاق‌های فکر و هزینه کردن میلیاردها دلار به دنبال ایجاد فاصله بین ارکان نظام و مردم از راه تحریک امنیت روانی جامعه هستند.
کد خبر: ۶۲۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 02 July 2018

تابناک فارس به نقل از برنا:حیدرعلی کامیاب کلانتری در همایش روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان فارس با اشاره به شرایط خاص کنونی کشور اظهارداشت: امروز برای همگان آشکار شده که مخالفان اسلام و نظام با تشکیل اتاق‌های فکر و هزینه کردن میلیاردها دلار به دنبال ایجاد فاصله بین ارکان نظام و مردم از راه تحریک امنیت روانی جامعه هستند.
وی با بیان اینکه ترویج یاس و ناامیدی، انحراف از مسیر تحقق مطالبات صنوف مختلف و ایجاد اغتشاش و ناامنی ابزار ناامن کردن جامعه است گفت: هیچ کس نمی پذیرد که اعتراض و انتقاد صنفی به ریخته شدن خون یک بیگناه و یا بر هم خوردن نظم اجتماعی و امنیت عمومی ختم شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برنده ناامن شدن جامعه را تنها مخالفان نظام دانست و خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان استان فارس گفت: همه شما به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان ها وظیفه دارید تا جهت مقابله با این سناریو برنامه ریزی کنید.
کامیاب با طرح این موضوع که شاید برخی بگویند این مسائل چه ارتباطی به ادارات ورزش و جوانان دارد گفت: نباید فراموش کنیم که امنیت و آرامش کنونی ما مرهون خون هزاران جوان و ایثارگری جانبازان است.
وی خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان گفت: هزاران جوان به خون خود غلطیده اند تا صندلی که اکنون من و شما روی آن نشسته ایم به ما برسد پس اگر برای جوانان این سرزمین و حفظ این آب و خاک کاری نکنیم مدیون هستیم.
کامیاب وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را دو دستگاه مرتبط با مردم و دارای ارتباط نزدیک با جوانان دانست و گفت:نباید به اتفاقات رخ داده در جامعه بی تفاوت بود بلکه با برنامه ریزی دقیق ضمن هدایت نسل جوان باید هدفمند به مقابله با دسیسه ها پرداخت.
وی جوانان و ورزشکاران را افراد تاثیرگذار جامعه دانست گفت: یکی از وظایف روسای ادارات ورزش و جوانان در شهرستان های استان ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ثمره این اعتمادسازی را ایجاد وحدت در جامعه دانست و خطاب به مدیرانش در شهرستانها گفت: باید با شفاف سازی در اقدامات و کم کردن فاصله بین دولت و مردم اجازه ایجاد تفرقه را به معاندین نظام نداد.
کامیاب در ادامه برنامه ریزی جهت ایجاد نشاط و شادی در جامعه را توسط ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان خواستار شد و گفت: با توسعه ورزش همگانی و قهرمانی می توان ضمن ایجاد نشاط در جامعه زمینه ایجاد وحدت ملی را بیش از پیش فراهم ساخت.
وی به ایجاد شور و نشاط در جوامع شهری و روستایی را در طول دوران حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی مثال زد و گفت: همه ما دیدیم که سه بازی تیم ملی چگونه توانست ضربان قلب ۸۰ میلیون ایرانی را با یکدیگر هماهنگ کند.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش ایجاد شادی و نشاط در جامعه را رویکرد اصلی ادارات ورزش و جوانان استان عنوان کرد و گفت: تمام برنامه ها در حوزه ورزش و جوانان باید به ایجاد نشاط و شادی در جامعه ختم شود.
وی با اتمام حجت با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان گفت: کم کاری و سستی در حوزه ورزش و جوانان به هیچ وجه از کسی پذیرفته نیست از این رو هر کس احساس یأس و ناامیدی می کند با نوشتن استعفای خود زحمت جامعه را کم کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه باید قدر مردم بزرگ فهیم و قدرشناس خود را بدانیم افزود: پذیرفتنی نیست که کسی در قبال این مردم با ترویج روحیه ناامیدی و کم کاری، زمینه ی یأس و سرخوردگی آنها را فراهم سازد.
کامیاب در پایان با بیان اینکه فقط با مدیران روزهای سخت کار می کند ابراز امیدواری کرد تا سال ۹۷ نیز همچون سال ۹۶ با تلاش و کوشش مجموعه مدیران و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان سال خوبی برای ورزش و جوانان فارس باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار