مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه در نشست خبری مطرح کرد؛
عصر یکشنبه دهم تیرماه سال جاری نشست خبری مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در اتاق کنفرانس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶ 02 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، علی پورک پور با اشاره به رسالت خبرنگاری اظهار داشت: اصحاب رسانه و خبرنگار باید عادل باشد و نگاهش به دور از مسایل سیاسی باشد، در واقع رسالت خبرنگاری مصلح بودن، عادل بودن و شفاف بودن است.

وی خصوصیات بارز رسانه ها را حرفه ای بودن و قابلیت جذب بالای مخاطب عنوان کرد.

مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه در مورد انتقادات سازنده ابراز داشت: آموزش وپرورش با آغوش باز انتقادات را پذیراست به شرط آنکه نقد سازنده و منصف باشد و مصلحت جامعه را نیز در نظر داشته باشد.

پورک پور اصل ضابطه مداری توآم با روابط انسانی را یکی از مهمترین اصول مدیریتی خود عنوان کرد و افزود: هماهنگی بین تخصص و تعهد از دیگر اصول مدیریتی و برنامه هایم است.

وی افزود: تصمیم گیری قطعی لازمه ی یک مدیر قوی است بدین معنی که یک مدیر باید بتواند تصمیم درست و بهنگام بگیرد، تصمیمی که بر مبنای عقلانیت است.

پورک پور تصریح کرد: دومین سیاستم اصل تمرکز زدایی است بدین معنی که به مدیران اجازه می دهم که نیروهایشان را خودشان انتخاب کنند و صرفآ بروکراسی اداری نباشد.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه، افزایش کمی و کیفی آیتم های پرورشی از قبیل حضور در جشنواره های مختلف، بالا بردن شآن و منزلت جایگاه آموزش و پرورش، اخلاق مداری و ایجاد روحیه همدلی و صمیمیت بین همه ارکان، بالا بردن نمرات میانگین کتبی و افزایش رتبه های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی را از دیگر برنامه های مدیریتی خود عنوان کرد.

وی افزود: یکی از دستگاهای خاصه اوقات فراغت، اداره آموزش و پرورش است و ما نیز سعی می کنیم بهترین برنامه ها را در ایجاد اوقات و فراغت ی مفیدی ایجاد نماییم.

پورک پور اصحاب رسانه را بازوی توانمند مدیران قلمداد کرد و افزود: در بحث تعامل با اصحاب رسانه نگاه ما سیاسی نیست و در این مسیر دست یکایک شما عزیزان را به گرمی میفشاریم.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه ابراز داشت: تصمیمات نهایی را خودم می گیرم، با سایر دوستان مشورت می کنم اما اساس و ملاک من در انتخاب مدیران توانمندی، تعهد و تخصص است.

وی افزود: مدیری را انتخاب می کنم که توانمند و متعهد باشد و اصلا به جریان های سیاسی دقت نمی کنم.

پورک پور خاطر نشان کرد: در حوزه مدیریتی من تنبیه جایی ندارد و چنانچه موردی رخ داد بصورت قانونی برخورد می کنیم.

وی افزود: در سال تحصیلی 96-97، تعداد 414 واحد آموزشی، 1167 کلاس درس، 21592 دانش آموز و تعداد 2000 معلم در سطح شهر دهدشت داریم.

پورک پور در پایان صحبت های خود گفت: در روز جمعه آینده بیش از 2000 داوطلب در 8 حوزه اجرایی در سطح شهرستان های 4 گانه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به رقابت می پردازند.

 

گزارش: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار