رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در صورت اهدای زمین توسط خیّرین، مرکز دانشگاهی و آموزشگاهی علوم پزشکی در آبدانان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 30 June 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛  دکتر کریم همتی در سفر به شهرستان آبدانان از اختصاص یک دستگاه هلی‌کوپتر برای اورژانس هوایی به شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و با اشاره به تعطیلی یک‌ساله طرح‌های بهداشتی درمانی این شهرستان اظهار کرد: کار ساخت مراکز شماره ۱ ومرکز بهورزی با اعتبار تخصیص یافته ۴ میلیارد تومان کار خود را از سر گرفته‌اند.

وی در در مورد راه اندازی مرکز ام. آر. آی آبدانان گفت: پزشک متخصص رادیولوژی مشخص شده و مکان آن نیز به زودی مشخص خواهد شد.

همتی از راه اندازی مرکز دانشگاهی و آموزشگاهی علوم پزشکی در آبدانان در آینده نزدیک خبر داد و گفت : لازمه تحقق این هدف نیازمند اهدای زمین از طرف خیّرین است.

وی همچنین با اشاره به درمانگا ه تخصصی آبدانان گفت: مدتی است برای این درمانگاه سقف ویزیت تعیین شده بود که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم بخصوص روستاییان شده بود که امروز این سقف ویزیت برداشته شد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
اهدای زمین از طرف خیرین!!!!!؟؟؟؟ شک نداشته باشید این مرکز ام آر آی همانند ساختمان جدیدبیمارستان امیدی به خدمات دهیش نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار