-رئیس دادگستری استان ایلام گفت: سال گذشته سه مورد اعدام اراذل و اوباش اتفاق افتاد و هم اکنون نیز سیاست کلی دستگاه قضا برخورد جدی و بدون اغماض با اراذل و اوباش است.
کد خبر: ۶۲۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 25 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد رزم با اشاره به این که تعداد چهار هزار و ۴۱۵ پرونده در دادگستری یعنی تمامی شعب دادسرا، بازپرسی،دادیاری و...موجود است، گفت: در سال ۹۶ تعداد ۳۵ هزار و ۳۴۳  فقره پرونده وارد مجموعه شعب دادسراهای سطح استان شده و از این مجموعه تعداد ۳۶ هزار و ۱۵۳ فقره مختومه شده است.

وی در خصوص بیشترین جرائم در سطح استان ایلام اظهار داشت: بیشترین جرائم استان به ترتیب سرقت، توهین، جرایم چک، منازعه فردی، ضرب و جرح، تهدید و تخریب، کلاهبرداری، تصرف عدوانی، مزاحمت تلفنی و افترا هستند.

️رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به قاطعیت برخورد با موارد قتل و اجرای احکام گفت: تمامی احکام صادره در مورد قتل ها که شاکی رضایت نداده است اجرا شده و مجرمین اعدام شده اند.

️ رزم در مورد برخورد با اراذل و اوباش نیز گفت: سال گذشته سه مورد اعدام اراذل و اوباش اتفاق افتاد و هم اکنون نیز سیاست کلی دستگاه قضا برخورد جدی و بدون اغماض با اراذل و اوباش است.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار