مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت:۲۴۰ مبلغ مذهبی در سطح استان فعالیت دارند که از این میزان ۸۰ نفر همراه خانواده های خود در مناطق روستایی و محروم فعالیت می کنند.
کد خبر: ۶۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 25 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام،حجت الاسلام محمد فتاحی اظهار داشت: حضور مبلغان دینی در بطن جامعه و به ویژه در میان اقشار مختلف مردم در بالا بردم میزان آمادگی های آنان در برابر آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به سابقه تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد به صورت شورا در سال ۶۰ آغاز بکار کرد و از سال ۶۸ به سازمان ارتقا یافت.

فتاحی به حضور روحانوین در میان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیز پرداخت و اضافه کرد: حدود ۴۶۰ روحانی در آن ایام سراسر افتخار و مجاهدت در مناطق عملیاتی حضور داشتند که نشان از تعهد این عزیزان نسبت به آرمان های نظام و انقلاب دارد.

وی گفت: امروز نیز تاثیرگزاری روحانی در کمک به حل مشکلات اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست چراکه آنان به عنوان گروه های مرجع مورد اعتماد مردم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام راه اندازی ۳ پایگاه فرهنگی در مناطق حاشیه ای ایلام را از برنامه های اجرا شده این نهاد در استان برشمرد و تاکید کرد: این برنامه در راستای کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا و ۳ روحانی نیز در این پایگاه ها مستقر می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار