خطیب نماز جمعه بهمئی مطرح کرد؛
امام جمعه شهر لیکک در خطبه های نماز جمعه این شهر ابتدا بر لزوم خرید کالاهای داخلی و حمایت از کالا و کارگران ایرانی تاکید کرد و گفت: عامل نابسامانی های حوزه های مختلف اقتصاد کشور مسئولان کشوری هستند.
کد خبر: ۶۲۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 23 June 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از بهمئی، امام جمعه شهر لیکک در خطبه های نماز جمعه این شهر ابتدا بر لزوم خرید کالاهای داخلی و حمایت از کالا و کارگران ایرانی تاکید کرد و گفت: عامل نابسامانی های حوزه های مختلف اقتصاد کشور مسئولان کشوری هستند.

حجت الاسلام افروغی افزود:اظهار نظر کارشناسان و نخبگانی و راه اندازی کمپین ها می تواند در کنترل و ثبات قیمت ها موثر باشد.

امام جمعه شهر لیکک گفت:در فضای مجازی ما ول انگاری های زیادی هست که می توان از این حوزه هم در راستای تحقق ثبات اقتصادی بهره برد.

حجت الاسلام افروغی گفت:مردم هم نقش موثری در ثبات بازار دارند،مردم تا پول دارند به سمت بانک ها نروند، قطعا این کار به ضرر تولید و خسارت به اقتصاد کشور است.

امام جمعه شهر لیکک افزود:دولتمردان در مواجه با برخی از کنوانسیون های بین المللی مانند سند 2030 توجه بیشتری داشته باشند ، این اسناد را کسانی تنظیم می‌کنند که به مبانی انقلاب ما اعتقاد ندارند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و یاران وفادار ایشان، گفت: شهید بهشتی با مجاهدت تمام کلیه قوانین دنیا را مطالعه و بررسی نمود و بعد از آن قانون اساسی کشور را تنظیم کرد.

حجت الاسلام افروغی افزود: قوه قضائیه نقش بی بدیلی در حفظ امنیت کشور دارد و کسی حق ندارد به این نهاد مقدس خدشه وارد کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در خیلی از پرونده های مهم و کلان کشوری به خوبی ورود پیدا کرد گفت: دستگاه قضا،دستگاهی مهم، مستقل و با اقتدار است .

وی افزود:از ریاست،دادستان،کارکنان و شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان بهمئی که با تمام تلاش در راستای حفظ امنیت شهرستان کار می کنند، تقدیر و تشکر می کنیم. 

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به آتش سوزی کوه حاتم، گفت: در بحث آتش سوزی ها علاوه بر اینکه مسئولان محلی تلاش زیادی داشتند، ما هم در دفتر تشکیل جلسه دادیم،سپاه، بسیج و مردم تلاش بی وقفه داشتند ، اما مردم باید بدانند اشکال کار کجاست.

حجت الاسلام افروغی افزود:مردم بدانید که هنوز مرز منابع طبیعی ما با استان و شهرستان های همجوار مشخص نیست.

وی گفت:عامل اصلی این آتش سوزی کوره های ذعال پذیری است اما احتمال دارد در بین این افراد مسئولانی باشند که سود آنها در این کار است.

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:موضوع بعد کمبود امکانات در ستاد بحران شهرستان است هر چند نیروی انقلابی مستعد پای کار زیاد است اما ستاد بحران بهمئی حتی 10عدد بیل هم ندارد.

وی تصریح کرد:ضعف مدیریت در مواجه با آتش سوزی های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی در بخش پایانی خطبه ها نامه عده ای از سیاسیون به رئیس جمهور آمریکا را ذلت بار و ننگین خواند و گفت: برجام چه خاکی بر سر  این 100نفر ریخت که اکنون به رئیس جمهور آمریکا نامه می نویسند؟

 

خبرنگار: امین روانان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
ما بطور جاهلانه براساس اطلاعات دینی ناقص و نادرست که در روضه خوانیها کسب کرده بودیم و همینطور ابلهانی مانند دکتر شریعتی که فکر میکردیم بیشتر و بهتر میدانند، و شور دینی و تبلیغات وسوسه انگیز در ایجاد مدینه فاضله و حاکمیت عدالت الهی، در انقلاب 57 حکومتی را برخود مسلط کردیم که در استبداد نظیر ندارد و بمراتب از حکومت شاه که با مخالفان مدارا میکرد، بدتر و خطرناکتر است. من در بسیاری تظاهرات 56 و 57 تهران شرکت داشتم و در هیچ موردی جز تیرهوایی به کسی شلیک نشد. اعتراضات خونین88 تیرخلاص به ماهیت الهی و مردمی حکومت دینی با محوریت تندروهای بسیار خطرناک احمدینژادی بود که همچنان سرنوشت کشور را دردست دارند و از زمان روحانی به بعد، تمام سیاستهای خرد و کلان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و خارجی توسط انها تعیین میشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار