معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان: استفاده از فن آوری جدید برای مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی مفید و بهینه دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر استفاده کنندگان از فضای مجازی نوجوانان و جوانان هستند، فرهنگ سازی برای کاهش پیامدهای آن ضروری است. لذا اطلاع رسانی، آموزش نحوه استفاده صحیح از این فناوری می تواند مؤثر واقع گردد.
کد خبر: ۶۲۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 21 June 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: جلیل حسنی در جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه گذراندن اوقات فراغت باید به نحوی باشد که زمینه‌های لازم برای شکوفایی فردی و اجتماعی را فراهم آورد؛ اظهار داشت: اوقات فراغت دانش آموزان فرصت مناسبی است تا با برنامه ریزی لازم توسط آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های متولی امور فرهنگی و حمایت شورای آموزش و پرورش، اقدامات اساسی در جهت رشد و شکوفایی نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام گردد.

وی با اشاره به محدودیت فضای آزاد جهت برگزاری برنامه ها، جشنواره ها، کلاسها و جلسات مختلف اوقات فراغت برای دانش آموزان در شهرستان تأکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان می بایست همکاری لازم را با آموزش و پرورش در جهت در اختیار قرار دادن فضاهای تفریحی، آموزشی ، ورزشی و غیره داشته باشند.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه محتوی سازی برنامه های اوقات فراغت از اولویت های اساسی است؛ بیان کرد: از ظرفیت و توانمندی افراد صاحب نظر، طلاب، علما، نخبگان، هنرمندان و همه طیف های تأثیرگذار استفاده شود تا برنامه هایی در خور و شأن نسلهای آینده ساخته، طراحی و اجرا گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از فن آوری جدید برای مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی مفید و بهینه دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر استفاده کنندگان از فضای مجازی نوجوانان و جوانان هستند، فرهنگ سازی برای کاهش پیامدهای آن ضروری است. لذا اطلاع رسانی، آموزش نحوه استفاده صحیح از این فناوری می تواند مؤثر واقع گردد.

حسنی با تجلیل از نقش خیرین و معتمدین که اقدامات قابل تقدیر و کم نظیری را طی سال های گذشته در قالب احداث فضای آموزشی انجام داده اند؛ تاکید کرد: سعی شود توان و اندیشه خیرین و معتمدین در تصمیم گیری ها لحاظ گردد.

برگزاری جلسات منظم شورای آموزش و پرورش بصورت ماهانه، حضور فعال، پویا و با انگیزة اعضاء در جلسات، پیگیری و نظارت بر مسائل آموزش و پرورش بخش ها، همکاری بیشتر اولیاء و مربیان برای توانمندسازی دانش آموزان در ابعاد مختلف از دیگر موضوعات مورد تأکید فرماندار ویژه لارستان در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بود.

پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، مهدی اسماعیلی معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و تعدادی از اعضاء جلسه نیز به ایراد سخن پرداختند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار