مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون واحدهای صنفی متخلف در استان ایلام دو میلیارد و 200 میلیون تومان جریمه شدند.
کد خبر: ۶۲۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 21 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، نعمت‌الله بیرانوند اظهار داشت: در این نشست در راستای تامین کالاهای اساسی بازار و نظارت و کنترل بر بازار و مقابله با واحدهای متخلف بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: تامین کالاهای مورد نیاز مردم در بازار مصرف و افزایش میادین عرضه محصولات با نرخ مصوبه دولتی و بر خورد با گرانفروشان و محتکران کالا و متخلفان بازار از مصوبات این نشست بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون واحدهای صنفی متخلف در استان ایلام دو میلیارد و 200 میلیون تومان جریمه شدند.

وی ادامه داد: واحدهایی که کالا و خدمت به مردم ارائه نمی‌کنند هشدار می‌دهم که این کار مصداق فقدان ارائه خدمت و در مورد کالاها مصداق احتکار است.

این مسؤول اضافه کرد: با متخلفین برخورد جدی خواهد شد و کالاهای احتکار شده به قیمت قانونی در اختیار مردم قرار داده خواهد شد و مجازات قانونی برای متخلف در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: گشت‌هایی به صورت شبانه‌روزی محسوس و نامحسوس بر بازار ایلام نظارت کافی خواهند داشت.

بیرانوند تصریح کرد: 24 هزار واحد صنفی در استان ایلام وجود دارد که دو هزار و 400 واحد آن که معادل 10 درصد است متخلف شناسایی شده که با نصب بنر در آینده‌ای نزدیک به مردم معرفی و پلمب می‌شوند.

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار