دکتر «سورنا ستاری» ريیس بنیاد ملی نخبگان با صدور حكمي «سید مهدی کلانتر» را به عنوان ريیس بنیاد نخبگان استان یزد منصوب كرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 20 June 2018

در متن حکم معاون رييس جمهور خطاب به دکتر «سید مهدی کلانتر» آمده است: «نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان یزد و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤلان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان ريیس بنیاد نخبگان استان یزد منصوب می‌‌كنم.

شایسته است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت. توفیق جنابعالی را در انجام این مسؤلیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است، بدین وسیله از زحمات جناب آقای دکتر «مصطفی شاه‌نظری» و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسؤلیت، کمال تشکر به عمل می‌آید.»

گفتنی است، دکتر کلانتر دارای مدرک دکتری تخصصی سیتوژنتیک پزشکی و عضو هیت علمی مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد است.

كلانتر فارغ التحصیل از ( Obs. & Gyn. Department (Sheffield Fertility Centre دپارتمان مولکولار بیولوژیوبی و تکنولوژی دانشگاه شفیلید انگلستان است و عضويت در تیم مدرسان دوره کارشناسی ارشد ناباروری دانشگاه پالرمو ایتالیا UNIVERSITÀ' DEGLI STUDI DI PALERMO هستند که سابقه عضویت در انجمن‌های علمی ناباروری خاورمیانه ( MEFS )، انجمن ارولوژی بریتانیا، انجمن اروپایی ژنتیک( EGF )، انجمن ژنتیک ایران، انجمن باروری و ناباروری ایران را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار