در پی خبری در تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پایان جستجوی بقایای اجساد جانباختگان حادثه دنا ، پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد جوابیه ای منتشر نمود.
کد خبر: ۶۲۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 17 June 2018
در پی انتشار خبری در تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پایان جستجوی بقایای اجساد جانباختگان حادثه دنا ، پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد جوابیه ای منتشر نمود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز خبری در این سایت خبری تحلیلی منتشر شد که با استناد به سخنان دو تن از مسئولین مرتبط با جستجو و شناسایی بقایای اجساد دنا نوعی تناقض در سخنان را نشان می داد. در این خبر که با تیتر « "دم خروس" پزشک قانونی ! یا " قسم حضرت عباس" فیلی ؟!» منتشر شد ، به گونه‌ای انتشار خبر از زبان مدیر کل پزشکی قانونی استان صورت گرفته بود که به صورت ضمنی عملیات جستجوی پیکر اجساد پایان پذیرفته بود اما پس از چند ساعت عزیز فیلی معاون عمرانی در مصاحبه‌ای اعلام نمود عملیات جستجوی پیکر جانباختگان همچنان ادامه دارد. حال مدیر کل پزشک قانونی استان در خصوص خبر تابناک کهگیلویه و بویراحمد جوابیه ای به تحریریه این سایت خبری تحلیلی داده است که عیناً منتشر می شود. 
متن جوابیه جواب پزشک قانونی به خبر تابناک
جوابیه خبر 
اداره کل پزشکی قانونی استان لازم میداند در خصوص خبر مذکور چند نکته را ذکر کند. از ابتدای حادثه تا کنون در آغاز اخبار پزشکی قانونی، در خصوص تعداد بافت های انسانی دریافتی در ابعاد مختلف توضیح داده شد و اینکه این بافتها متعلق به چند نفر از مسافرین بوده است.
در خبر ذکر شده مبنی بر اینکه پزشکی قانونی اعلام داشته که تعداد ۶۶ نفر از جانباختگان پیداشده اند، منظور این است که کلیه ۶۶ مسافر و خدمه دارای حداقل یک بافت انسانی تایید شده با آزمایش ژنتیک می باشند.در تکمیل گزارش می بایست اعلام کنیم که طی هفته جاری تعداد موارد تحویل پیکر توسط اداره کل پزشکی قانونی به ۴۶ پیکر رسیده است و انشاء الله با تکمیل مراحل کارشناسی مورد نیاز ، ۱۴ پیکر دیگر طی روزهای آتی به خانواده ها تحویل می گردد . پیکر ۶ نفر از جانباختگان حادثه هوایی هنوز جهت تحویل به خانواده ها تکمیل نشده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار