مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام؛
مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام از راه اندازی مرکز جدید دیتای زیرساخت استان با ظرفیت بالای 40 گیگابایت بر ثانیه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این مرکز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا بوده و امسال راه اندازی می شود.
کد خبر: ۶۱۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 17 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا حسن بیگی اظهار کرد: ظرفیت کنونی دیتای زیرساخت ایلام 47 گیگا بایت است اما ظرفیت مورد استفاده آن در استان به 23 گیگا بایت می رسد که بیش از 50 درصد ظرفیت آن قابلیت واگذاری است.

وی از راه اندازی نود جدید دیتا با ظرفیت 10 گیگا بایت در شهرستان مهران طی سال گذشته خبر داد و افزود: این نود جدید تمامی ظرفیت های مورد استفاده اپراتورها، تمامی دستگاه های حوزه ارتباطات و اینترنت شهرستان مهران و پایانه مرزی را تامین می کند.

مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام از آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری به مرز چیلات در شهرستان دهلران خبر داد و تاکید کرد: طول تقریبی این پروژه 40 کیلومتر است که بر اساس برنامه زمانبندی این شرکت مقرر شده تا ظرف مدت چهار ماه آینده اجرایی و تکمیل شود.

حسن بیگی با اشاره به اجرای پروژه نور 2 در استان نیز گفت: عملیات اجرایی توسعه 440 کیلومتر در فاز اول پروژه نور 2 با چهار برابر ظرفیت و در 6 مسیر ایلام - مهران، مهران - بازارچه مرزی، مهران - دهلران - ایلام - ایوان و ایلام - بدره به طول 120 کیلومتر در فاز دوم با پیشرفت 80 درصد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار