-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از شروع طرح تابستانه پلیس در استان ایلام همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 15 June 2018

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری عنوان کرد: طرح ترافیکی تابستان سال ۹۷ به منظور مدیریت هوشمند و ساماندهی نظام مند ترافیکی از مورخه ۲۴ خرداد در استان ایلام همانند سایر استانهای کشور در معابر درون شهری و برون شهری اجراء و تا   پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی گفت: اهداف این طرح کنترل حمل و نقل عمومی ، تاکسی ها و اتوبوسها و ... ، هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان و بررسی تصادفات احتمالی و برخورد با تخلفات حادثه ساز است.

سرهنگ ناصری با اشاره به این مطلب که بهترین و موثرترین عامل اجرای طرح های ترافیکی، توسعه فرهنگ ترافیک و مشارکت آگاهانه شهروندان قانون مدار است، تصریح کرد: آنچه در اجرای این طرح باید مد نظر قرار گیرد افزایش حمل و نقل عمومی و ناوگان حمل بار و مسافر و توجه به مشکلات مردم در محدوده اجرای طرح است. 

وی مزایای اجرای این طرح را صرفه جویی در وقت و کاهش ترافیک در محدوده شهری دانست و گفت: کمیته ویژه ای در این رابطه تشکیل شده است تا با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و فراهم آوردن زیر ساخت ها ، امکان اجرای طرح را برای پلیس راهنمایی و رانندگی فراهم کنند. 

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود ، فرهنگ سازی در حوزه ترافیک و جلب مشارکت های همگانی با توجه به اهمیت سهم مردم در تامین امنیت ترافیکی را در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی و آسیب های ناشی از آن بسیار موثر دانست و از خبرنگاران و اصحاب رسانه ها خواست در این خصوص همچون گذشته یار و یاور پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان گفت: آرزوی ما این است که هم استانی های عزیز ما سفر بدون تصادف و بدون کشته را سپری نمایند و همه باید کمک کنیم تا این هدف محقق گردد و در اجرای قانون و مقررات همه دستگاه ها باید کمک کنند تا به فرهنگ تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار