امام جمعه ایلام؛
به مناسبت هفته محیط زیست مدیرکل وکارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام با حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار نمودند.
کد خبر: ۶۱۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 11 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ امام جمعه ایلام در این دیدار در خصوص لزوم حفاظت از محیط زیست با توجه به روایات و آموزه های دینی و معرفی جایگاه محیط زیست و اهمیت مشارکت مردم برای حفظ محیط زیست و ارتقاء فرهنگ محیط زیست با ایجاد انگیزه برای حضور فعال مردم تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اظهار کرد :مناسبت های زیست محیطی از جمله هفته محیط زیست ،فرصتی است تا با تلاش در زمینه فرهنگ سازی جهت حفظ محیط زیست و مشارکت مردمی به این امر خطیر پرداخته شود.

امام جمعه ایلام به نقش مهم ادارات محیط زیست و منابع طبیعی در حفظ موهبت های الهی اشاره و از تلاش و کوشش کارکنان محیط زیست استان ایلام در جهت انجام وظایف سازمانی قدر دانی نمود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست ایلام نیز در این دیدار گفت:با تو جه به اینکه شعار روز جهانی محیط زیست امسال حذف آلودگی پلاستیک می باشد امید است بتوانیم نقش موثر تری در کاهش زباله های پلاستیکی داشته باشیم.

"مازیار سلیمان نژاد" ضمن اشاره به برنامه های انجام شده در هفته محیط زیست اقدامات انجام شده در سال 96و ابتدای سال 97را بیان کرد و گفت با همکاری وتلاش مجموعه محیط زیست استان ،کسب رتبه عالی از نظر شاخص های عمومی و تخصصی دربین ادارات کل حفاظت محیط زیست کشور محقق گردید./م

 

برچسب ها: امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار