مدیرکل استاندارد استان به همراه رحمتی معاون ارزيابي انطباق و کارشناسان شهربازي این اداره کل و شریفی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداري ايلام به همراه کارشناسان آن سازمان، از ۷ واحد شهربازی سرپوشیده فعال در شهر ایلام بازدید کارشناسی بعمل آوردند .
کد خبر: ۶۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 10 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ همتی در حاشیه این بازدید گفت: تمامی مراکز شهربازی سرپوشیده ملزم به رعایت موارد ایمنی مورد نظر سازمان آتش نشانی شدند و یکی از مهمترین این موارد داشتن دو درب در دو ضلع مختلف است که هیچ مورد جایگزینی ندارد و حتما باید اجرا شود و واحدهای سرپوشیده ملزم به رعایت آن می باشند.

همتی عنوان کرد: برآورده نمودن شرایط ایمنی مورد نظر سازمان آتش نشانی یکی از الزامات دریافت مجوز استاندارد است و بهره برداران می بایست علاوه بر آن تاییدیه ارت، تاییدیه استحکام بنا، گذراندن دوره های آموزشی، بازرسی شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و سایر موارد درخواستی این شرکت ها را برآورده سازند تا بتوانند در تاریخ مهلت داده شده مجوز استاندارد را دریافت نمایند.

در پایان این بازدید مدیرکل استاندارد خاطر نشان کرد که در طی بازرسی از این مراکز، بسته به شرایطی که هر یک از واحدها داشتند، مشاوره و راهنمایی های لازم توسط مدیران و کارشناسان سازمان آتش نشانی و اداره كل استاندارد انجام گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار