استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با بیان اینکه کشتارگاه دام شهر ایلام به فردی که اهلیت لازم را نداشت واگذار و درنهایت با تعطیلی مواجه شد، گفت: تعطیلی این کشتارگاه مشکلات بهداشتی و زیست محیطی زیادی برای مردم شهر ایلام ایجاد می کند.
کد خبر: ۶۱۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 02 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در آئین رونمایی از ناوگان جدید خدمات شهری شهرداری ایلام با بیان اینکه کشتارگاه دام شهر ایلام به فردی که اهلیت لازم را نداشت واگذار و درنهایت با تعطیلی مواجه شد، اظهار کرد: تعطیلی این کشتارگاه مشکلات بهداشتی و زیست محیطی زیادی برای مردم شهر ایلام ایجاد می کند.
وی تاکید کرد: بنابراین لازم است شهرداری به منظور رفع این مشکلات نسبت به خرید کشتارگاه یا احداث کشتارگاه جدید اقدام کند.

استاندار ایلام گفت: کشتار غیر مجاز دام در قصابی ها بدلیل شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام با خطرات زیادی مواجه است که در ماه های گذشته با قدرت از آن جلوگیری شد اما از آنطرف کشتارگاه جواب نداد و تعطیل شد و ما مجبور به سکوت شدیم.

سلیمانی دشتکی افزود: ساخت کشتارگاه از وظایف شهرداری است و در این زمینه استانداری برای فراهم کردن زیرساخت ها آماده کمک و همکاری است.

وی تاکید کرد: ساخت یا خرید کشتارگاه به نوعی سرمایه گذاری برای آینده است و علاوه بر حل مشکلات زیست محیطی شهر ایلام به درآمد زایی برای شهرداری منجر خواهد شد.

استاندار ایلام گفت: بحث معارض شدن مردم در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است و به مانعی برای توسعه استان تبدیل شده است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در اجرای طرح های مختلف باید قواعد و روش های انجام کار مد نظر قرار گیرند اما برخی خود متخصص همه امور شده و خواستار اعمال نظراتشان هستند.

وی تاکید کرد: از همه مردم استان ایلام تقاضا می شود به عنوان مردمی که هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند روال را تغییر دهند و کار کارشناسی و قانون را جایگزین عقاید خود کنند.

به گزارش ایرنا، در این آئین از 10 دستگاه ماشین آلات سنگین خدمات شهری شهرداری ایلام شامل 6 دستگاه پرس زباله، یک دستگاه جارو زن مکانیزه شهری، یک دستگاه ماشین حمل زباله، یک دستگاه تاکسی شور و یک دستگاه آمبولانس با اعتبار 20 میلیارد ریال رونمایی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار