مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام ؛
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام از تحقق کامل برنامه ها و تعهدهای شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 29 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی دارایی گفت: تامین برق و آب ناحیه صنعتی شباب، گاز رسانی به شهرک صنعتی مهران و نواحی صنعتی بدره و ملکشاهی، تکمیل مرکز کسب و کار شهرک صنعتی ایلام، برگزاری 46 دوره آموزشی برای یک هزار و 113 نفر، راه اندازی مجدد 26 واحد صنعتی راکد و غیر فعال از مهم ترین تکالیف انجام شده برنامه های اقتصاد مقاومتی این شرکت است.

وی افزود: کمک به حضور واحدهای تولیدی استان در نمایشگاه های داخلی و خارجی، تکمیل حلقه مفقوده زنجیره ارزش فرش دستباف و گلیم نقش برجسته استان، عارضه یابی واحدهای تولیدی استان، برگزاری کلینیک سیار در شهرکها و نواحی صنعتی استان از دیگر برنامه های اجرایی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تاکید کرد: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی باید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز نمود پیدا کند و ما همه مکلفیم تمام توان خود را برای یاری از صنعتگران و تولید کنندگان جهت خدمت رسانی صرف کنیم.

دارایی با بیان اینکه تامین زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از اولویت های اصلی این شرکت برای حمایت از تولید، اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است گفت: شرکت شهرک های صنعتی ایلام با ایجاد بستر مناسب در تمامی نقاط این استان، زمینه سرمایه گذاری را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: در راستای اشتغالزایی و توسعه پایدار، واگذاری اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جهت جذب سرمایه گذار از تسهیلات ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: پتانسیل های موجود در شهرک ها و نواحی استان و ورود سرمایه گذاران خارجی و داخلی، نوید بخش آینده ای روشن برای شکوفایی و رونق اقصادی و اشتغال جوانان این استان است.

553 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری حدود 265 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 9 هزار و 171 نفر در استان ایلام وجود دارد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار