امام جمعه ایلام در دیدار با مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان؛
مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مناسبت هفته ارتباطات با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار کردند.
کد خبر: ۶۰۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 22 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  لطفی نماینده محترم ولی فقیه در دیدار بامدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان   استان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، نهاد وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات را یکی ازنهادهای پرمخاطب در بین وزارتخانه های کشور عنوان کرد .

نماینده ولی فقیه در استان افزود: ایام اربعین اوج حضور مردم کشور در ایلام و اوج کاری حوزه ارتباطات استان است مدیریت پایداری شبکه ارتباطی استان دراین ایام را یک افتخار برای استان است

وی عنوان داشت : مدیریت فضای مجازی و نقش وزارت ارتباطات در این زمینه باداشتن مزایای فراوان اگر در مسیردرستی هدایت نشود عاملی برای استفاده معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد

امام جمعه ایلام افزود: کشورهایی که خود را مهد دموکراسی می دانند اجازه دسترسی به فضای اطلاعات آزاد را به هرکسی نمی دهند و دشمن بدنبال تضعیف امنیت اقتصادی،اخلاقی،اجتماعی و سیاسی در فضای مجازی است که هم خطرات وهم چالش های آن باید برای مردم روشن شود.

 ۲۵۶ روستای ایلام از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند

در ادامه این دیدار  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام ضمن خرسندی ازدیدار با آیت الله لطفی درماه مبارک رمضان به برنامه‌های این اداره‌کل طی سال‌گذشته به‌ویژه سال‌جاری اشاره  کرد ، افزود:درسال گذشته باوجود تردد حدود یک ونیم میلیون زائر درایام اربعین حسینی هیچ گونه اختلالی درشبکه ارتباطی استان ایجاد نشد .

عباس بیرامی ،یکی ازدلایل عدم اختلال درشبکه ارتباطی استان را ایجاد40سایت جدید و ارتقاء ظرفیت شبکه و همچنین ایجادچتر WIFI عنوان کرد افزود :تمام 25 شهرستان به نسل سوم تلفن همراه مجهزشده اند وپوشش جاده استان 93 درصد رسیده   که در کشور  ایلام در این حوزه یکی از استان های برتر  است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان اضافه کرد: از محل اعتبارات وزارت در سال گذشته، 246 روستای استان به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند و  تاپایان سال جاری نیز 226 روستای دیگر استان به اینترنت پر سرعت ارتقا می یابند .

بیرامی به دیگر اقدامات وزارت ارتباطات در استان اشاره کرد افزود :خدمات بانکی به روستاییان ، پروژه فیبرنور 2 ، تکمیل شبکه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات،موافقت وزارت بااتصال مرز چیلات به شبکه فیبرنوری و همچنین ارتقاء پهنای باند ورودی به استان از 2.5G به 47G را ازدیگرخدمات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در استان است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار