آنگونه که در این گزارش آمده است ، نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بدون تعامل و با تک روی در حال پیشبرد امورات جزئی مناطق خود هستند و عملاً با همدیگر صحبت نمی کنند!
کد خبر: ۶۰۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 21 May 2018

اخیرا مطلبی در یکی از سایت های محلی استان منتشر شده است که اگر ذره ای  از اطلاعات آن صحیح باشد باز هم زیاد است چرا که در کهگیلویه و بویراحمد آنقدر حواشی ضد توسعه ای با چاشنی طایفه گرایی زیاد است که ، تایید چنین ادعایی می تواند همانند بنزین ریختن بر آتش باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند سالی است که حال و روز استان خوش نیست و با هر انتصابی و یا کلنگ زنی هر پروژه ای و یا سرکشی مسئولی از یکی از نقاط استان سریعا حساسیت ها در مناطق دیگر بالا می رود و عالم و آدم به گواه گرفته می شود که منطقه ای مورد توجه است و منطقه ای فراموش شده است! 
اما نکته ای قابل تامل در این مطلب انتشاری است که ادعای قهر نمایندگان استان با هم را دارد.
آنگونه که در این گزارش آمده است ، نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بدون تعامل و با تک روی در حال پیشبرد امورات جزئی مناطق خود هستند و عملاً با همدیگر صحبت نمی کنند!
بویر نیوز می نویسد : ماجرا وقتی عجیب تر میشود که بر اساس منابع موثق بویرنیوز در وزارت خانه ها، نمایندگان استان با حضور در سازمان های مرکزی و وزارتخانه‌ها، ضمن تخریب نیروهای نمایندگان رقیب ابقا و یا برکناری مدیران را تهدید بزرگ برای استان نشان می دهند.

این رفتار ناشایست نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تنها به انتصاب مدیران ضعیف و عقب ماندن استان از قافله توسعه کمک کرده است.

بدون شک توسعه استان با تلاش جمعی هر سه نماینده استان ممکن می شود و در این راه قطع به یقین ارتباط اثرگذار نمایندگان برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت جدی به نظر می رسد.

پرداختن صرف به امورات ریز شهرستانی، دخالت در عزل و نصب ها، استخدام غیرقانوی و موارد اینچنینی درخواست مردم از موکلانشان نبوده و نیست.

رقابت های تنگ نظرانه آنهم تنها در میان 3 نماینده و در استان کوچکی همچون کهگیلویه و بویراحمد تنها نتیجه اش اشاعه منطقه گرایی خواهد بود و بس! کما اینکه هم اکنون این نگاه ضد توسعه به شدت احساس می شود.

درپایان این گزارش اینگونه نتیجه گیری می شود که : این سه نماینده استان باید بدانند خواست مردم توسعه و اشتغالزایی و بهبود کلی شرایط استان است نه بهره مندی فلان پیمانکار از پروژه ها و یا استخدام فلان فرد، مردم خواهان برقراری عدالت استخدامی هستند نه گزینش سفارشی، استفاده از ظرفیت ها و منابع استان برای توسعه استان خواست عمومی مردم است نه سیل بودجه ها برای یک شهرستان و بی توجهی به سایر مناطق!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اینکه صحت این مطلب چه میزان باشد ، نیازمند مستندات است اما پس از حادثه دنا و حتی چند ماهی قبل از آن ، کمتر عکسی از حضور هر سه نماینده بهارستان نشین استان در جلسات و در کنار هم منتشر شده است و متاسفانه به نظر می رسد ، جدل های آنان بیش از آنکه تصور می شود بالا گرفته است ووکسی به فکر توسعه کلیت استان نیست و هر کس به فکر حوزه ی خود و نشان دادن قدرت تأثیرگذاری بر دستگاه اجرایی است.
به هر جهت اقایان تاجگردون ، هاشمی و زارعی بهتر است بدانند که مردم استان در حال حاضر به چنین رفتارهایی از آنان حساس هستند و بهتر است هر چه سریعتر در کنار هم نشسته و در فضایی دوستانه کدورت های احتمالی را کنار گذاشته و در این ماه میهمانی خدا رفتارهای وحدت گرایانه و ضد قوم گرایی را ترویج دهند. 
در این زمینه پیشنهاد می شود استاندار پیش قدم شده و با ضیافت افطاری به احترام ماه مبارک رمضان، بر شایعات روز در خصوص وجود چنین جو قهرگونه ای میان نمایندگان پایان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار