رئیس اتحادیه مشاوران املاک شیراز از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی اجاره مسکن در این کلانشهر خبر داد.این افزایش قیمت یعنی مردم بیچاره تر شدند؛ آن هم در بازار بی حساب و کتاب مسکن شیراز که معلوم نیست قیمت ها بر چه اساس تعیین می شوند.
کد خبر: ۶۰۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 21 May 2018

محمدقاسم تابنده‌ ماه با بیان اینکه امسال بازار مسکن مقداری از رکود خارج شده است و مردم در حال سرمایه‌گذاری در بخش مسکن هستند، اظهار داشت: امسال قیمت مسکن در شهر شیراز 20 تا 25 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه قیمت اجاره واحدهای مسکونی در کلان‌‌شهر شیراز نیز 20 تا 25 درصد افزایش داشته است، افزود: از آنجا که بیشتر صاحب‌خانه‌ها به مسکن به عنوان یک کالای سرمایه‌ای نگاه می‌کنند با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و نوسانات بازار ارز و همچنین نرخ سود بانک‌ها قیمت رهن و اجاره مسکن را بالا برده‌اند.

تابناک فارس:جناب تابنده جوری با شوق ازین افزایش نرخ و به اصطلاح رونق بازار مسکن می گویند که انگار اقتصاد کشور 20 درصد رشد داشته است.

بعد از گلی که دولت قبل در بازار مسکن کاشت تا سالها افزایش قیمت در بازار مسکن بی معنی است و این افزایش قیمت بمعنی رونق نیست.

این افزایش قیمت یعنی مردم بیچاره تر شدند؛ آن هم در بازار بی حساب و کتاب مسکن شیراز که معلوم نیست قیمت ها بر چه اساس تعیین می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار