در جلسه شورای مسکن خوزستان مطرح شد
استاندار خوزستان گفت:بنیاد مسکن خوزستان تاکنون وظیفه خود را به خوبی انجام نداده و اینکه تنها ۵۰ درصد سهمیه دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده، نشان دهنده کم کاری در این زمینه است.
کد خبر: ۶۰۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 21 May 2018

غلامرضا شریعتی در جلسه شورای مسکن که ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن خوزستان تاکنون وظیفه خود را به خوبی انجام نداده و اینکه تنها ۵۰ درصد سهمیه دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده، نشان دهنده کم کاری در این زمینه است.

به گزارش "تابناک"وی با بیان اینکه معرفی۵۰ درصدی دریافت تسهیلات به بانک ها نشان دهنده ایراد جدی به عملکرد به بنیاد مسکن، فرمانداران و بخشداران و حتی دهیاران است، افزود: در استانی که روی خط زلزله قرار دارد، همه موظف و مکلف هستند تا امکانات و توان خود را برای مقام سازی اماکن بسیج کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: تا تعیین تکلیف بحث مسکن روستایی، جلسات شورای مسکن باید با فاصله کم برگزار شوند و فرمانداران، بخشداران و دهیاران همه باید به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنند.

شریعتی با تأکید بر اینکه بانک ها جز ابلاغ دولت حق هیچ اقدامی ندارند، یادآور شد: بانک ها در صورتی که دستورالعملی از کشور دارند به معاون عمرانی استاندار ارائه دهند تا موضوع از طریق من با معاون اول رئیس جمهور مطرح شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بانک ها باید با فرمانداران هماهنگ باشند، گفت: بانک ها موظف و مکلف به تبعیت از سیاست های دولت هستند.

وی با تأکید بر اینکه بانک ها باید به آنچه دستور دولت است، عمل کنند، هشدار داد: بانک نباید در پرداخت تسهیلات بیش از آن چیزی که دولت مشخص کرده را به روستاییان تحمیل کند.

شریعتی با تأکید بر لزوم پذیرفته شدن سفته زنجیره ای برای تسهیلات مسکن روستایی عنوان کرد: برخی بانک ها در برخی از شهرستان ها شعبی ندارند و روستائیان به دلیل طی کردن مسافت های طولانی عطای دریافت تسهیلات را به لقای آن می بخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار