عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است که در بافت‌های تاریخی شهر از جمله مناطق یک، سه و پنج اصفهان ساخت و سازها تسریع یابد.
کد خبر: ۶۰۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 21 May 2018
به گزارش تابناک : اصغر برشان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: لازم است برای رونق ساخت و ساز در بافت های تاریخی اصفهان ردیف بودجه اختصاص یابد.
 
وی بیان داشت: از مدیران مناطق شهرداری اصفهان می خواهم که ضمن شناسایی و تسریع در بازگشایی معابر و آزادسازی آنها به منظور رفع مشکلات موجود، گام بردارند.
 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: یکی از راه های مؤثر در رونق ساخت و ساز و آبادانی محلات و بافت های تاریخی علاوه بر امتیازات و تسهیلات اعطایی، بازگشایی گلوگاه های معابر،‌ تسریع رفت و آمد و رفاه شهروندان به خصوص در بافت های تاریخی و فرسوده شهر است.
 
وی گفت: تأخیر در اجرای حلقه چهارم ترافیکی کلان شهر اصفهان زیانبار خواهد بود لذا با توجه به اختصاص بودجه به منظور اجرای قسمتی از این حلقه ترافیکی که در حوزه شهر اصفهان است، تکمیل حلقه چهارم آن مستلزم تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداری، راه و شهرسازی، فرمانداری و شهرداران شهرهای هم جوار است که از شهردار خواستار پیگیری این موضوع تا اجرایی شدن آن هستم.
 
 
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار