مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: 370 تن فرآورده خام دامی شامل گوشت و تخم مرغ بر اساس دستورالعمل ستاد تنظیم بازار استان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است.
کد خبر: ۶۰۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 21 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهدی پورسیابیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 300 تن گوشت منجمد مرغ، 40 تن گوشت قرمز منجمد گوساله و 30 تن تخم مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور برای استان ایلام سهمیه بندی شده است.


وی افزود: از این مقدار تاکنون 35 تن گوشت مرغ و 20 تن گوشت قرمز در بازارهای استان توزیع شده و هنوز از سوی بازار تقاضا برای توزیع تخم مرغ دریافت نشده است.


مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام یادآور شد: قیمت توزیع هر کیلوگرم مرغ منجمد برای عاملان توزیع از محل سردخانه 58 هزار ریال و برای مصرف کننده شهرستان ایلام 61 هزار و 500 ریال و برای سایر شهرستان ها 62 هزار ریال مصوب شده است.


پورسیابیدی گفت: بهای مصوب گوشت قرمز برای عاملان توزیع 220 هزار ریال ، خریداران ساکن ایلام 229 هزار ریال و برای دیگر شهرستان های تابعه استان ایلام نیز 230 هزار ریال است.


وی اظهار کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ برای عاملان توزیع از محل سردخانه 116 هزار ریال و برای خریداران در سراسر استان ایلام نیز 126 هزار ریال مصوب شده است.


پورسیابیدی یادآور شد: از سوی سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی 15 عامل توزیع برای شهرستان ایلام معرفی شده است و دیگر شهرستان ها نیز یک یا 2 عامل توزیع دارند.


وی افزود: توزیع گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در صورت تقاضای بازار امکان افزایش سهمیه استان ایلام امکان پذیر است.


مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: همچنین به اتاق اصناف و سازمان های صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی ابلاغ شده که برای توزیع گوشت گرم و منجمد گوسفندی به شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام مباشر معرفی کنند.


پورسیابیدی توضیح داد: این مباشران به شرکت پشتیبانی امور دام کشور معرفی می شوند تا با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به طور مستقیم اقدام به وارد کردن گوشت گرم و منجمد گوسفندی به استان کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار