عباس خزلی- روزنامه نگار
کد خبر: ۶۰۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 21 May 2018

تابناک ایلام  ::در واپسین سال های نمایندگی جناب شادمهر کاظم زاده در مجلس شورای اسلامی هستیم.گرچه در ابتدای پیروزی در انتخابات، شواهد موضوع احتمال یک انتخاب هیجانی با شاخصه شانتاژ افکار عمومی و القای بدبینی توده ها نسبت به کاندیدای دیگر و نهایتأ بخش زیادی از آرای سلبی به رقیب ایشان بودیم منتها هرچه که از عمر وکالت آقای کاظم زاده می گذرد مصداق تجربی و عینی همه آن احتمالات به درستی خود را نشان می دهند.

متأسفانه امروزه چیزی که برجسته تر از همه خود را نشان داده و به همه آن احتمالات چربش بیشتر داشته است این بوده که چرا عملکرد ایشان بیشتر در جهت منافع یک طیف ِ مشخص است که مدت هاست در قامت مشاور و لیدر و فامیل سببی هر گونه جهت و گرای فکری به ایشان می دهند؟
آیا ایشان با خود نمی اندیشد چرا سطح خواسته های شهری و منطقه ای بخاطر عملکرد ایشان تا حد مایوس کننده ای به مطالبات شخصی و فامیلی تنزل پیدا کرده است؟
بگذارید به صورت خلاصه به دو مورد از اقدامات مهندس مهربان که اجبارأ تصمیمات مهم را بجای در میان گذاشتن با مردم و یا خردمندان و عقلا، با خواص و یاران کم عقبه در میان می گذارند بیان کنیم:
۱- تهیه لیستی از افراد بدون تخصص برای مدیریت های مختلف ادارات و مدارس و حتی معاونت ها.
ظاهرأ این افراد که مدت هاست بصورت مستمر با ایشان در ارتباطند طوری وانمود می کنند بیش از شصت درصد پیروزی مهندس کاظم زاده در انتخابات مرهون زحمات و نفوذ آن ها در بدنه اجتماع است! علی القاعده جناب نماینده برای اینکه از دست مزاحمت های آنان در امان باشد و کماکان از موجه نمایی آنان در دوران نمایندگی خود بهره ببرد کم میل نیست اوقات گرانبهای خود را در همه حال با آنها سر کند.
علاوه بر این آنچه بیش از همه چیز نگران کننده و تاحدودی مایه استهزا شده این بوده که تفویض پست و مسئولیت های مهم و تخصصی در این چندسال شامل همه طیف ها شده است و همه جور طبقه ای از الطاف ایشان بی نصیب نمانده اند! از ارتقای راننده در پست های مهم در ادارات گرفته تا جابجایی و انتصاب افراد یک اداره در نهادهای دیگر.


هیچکس از خود نمی پرسد چرا پای کسانی به اعمال نفوذ در انتصابات های مدیریتی ادارات باز شده که کمترین سواد و تحصیلات آنها از پنجم ابتدایی و یا سیکل فراتر نرفته و به جای پرداختن به وظایف اصلی و شریف خود همچون کشاورزی و بقالی و رانندگی، این قدر جسارت پیدا کرده اند که در تمام عزل و نصب های تخصصی هم اعمال نظر کنند!

۲- منتسب نمودن طرح های چندین ساله به نام خود!
نکته قابل تأمل در این مورد این است که آقای کاظم زاده و مشاوران محبوب ایشان! فراموش کرده اند که مردم می فهمند انجام و افتتاح طرح های عظیم، بسیار زمان بر است و به فرض مثال با افتتاح فروشگاه های زنجیره ای غذا تفاوت بسیار دارد.

گویا لیدرها و دوستان حلقه ای ایشان هنوز نمی دانند سابقه خیلی از طرح ها در حوزه جنوب به ادوار قبل از ایشان و به زمان نماینده های پیشین بر می گردد و حال که همین طرح ها در زمان انجام و یا نتیجه دهی قرار دارند با طبل و شیپور، همه طرح ها را زنجیره وار به نقطه مرکزی حلقه خود یعنی نماینده نسبت می دهند تا در همه جا این ذهنیت کاشته شود که پیشنهاد آغاز و اجرا و انجام تمام طرح ها در همین دوسال نمایندگی صورت گرفته است و گل همیشه بهار نماینده های حوزه جنوب در تمام ادوار فقط آقای کاظم زاده بوده و بس!
از سامانه گرمسیری گرفته تا بعضی تونل و سد و زیرساخت شرکت های آبی و نفتی و غیره.

ما همچنان امید داریم جناب آقای کاظم زاده با چرخش منطقی و تجدید نظر در طریقتی که در پیش گرفته اند علاوه بر بهره گیری از افراد کاردان و شایسته دورنمای عملکرد فعلی خود و دخالت افراد ناکارامد را در آینده نه چندان دور هم در نظر گیرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رای
|
Germany
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
جناب شما از سر دلسوزی قلم فرسایی نکرده ای از دو حالت خارج نیست یا از اون طیفی هستی که کاندیدای انتخاباتی شما به محلس راه نیافته و یا جز کسانی هستی که ظاهرا به دنبال پست هستی و نتوانسته ای برسی در نوشته ات دلسوزی احساس نمی شود بیشتر بدبینی و کینه موج می زند
دهلرانی
|
United States
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
جناب خزلی این اظهارات شما نشان از سطحی نگری شما به مسائل است و با توجه به گفته هایتان بدون شک فردی هستید که از عدم تصدی خود یا یکی از اقوام تان در منصب های اداری رنج می برید دکتر کاظم زاده هیچ وقت در جابجایی منصب های اداری دخالت نمی کند و وظیفه نماینده این تغییر و جابجایی ها نمی باشد در ضمن در مورد طرح ها و پروژه های حوزه انتخابیه ایشان بی انصافییه اگر بگویی ایشان قدم های سازنده ای بر نداشته و این طرح ها را منتسب به ادوار گذشته بدانید پروژه ی ان جی ال دهلران در ابتدا نمایندگی ایشان می گفتند کاظم زاده شعار می گوید و فقط در حد یک لودر برای کلنگ زنی در طول نمایندگی اش به آن اختصاص می دهد اما می بینیم به حول و قوهی الهی این پروژه در حال فعالیت است بیمارستان تامین اجتماعی دره شهر که با زحمت ایشان کلنگ زنی شد سد سیکان که در چهار سال گذشته تعطیل شده بود دوبار فعالتش از سر گرفته شد پمپاژه آب شهرک ولی عصر کلنگ زنی شد اکثر روستاهای شهرستان های حوزه ی انتخابیه ایشان با گرفتن قیر یارانه ای از سازمان همیاری شهرداری ها آسفالت شدند و خیلی از پروژه های دیگر که جای بحثش اینجا نیست شما یا از افراد حوزه ی انتخابیه ی ایشان نیستی یا فردی مغرض هستی که نمی خواهید واقعیت را بپذیرید.
دهلرانی
|
Germany
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
چرا نظر بنده را در سایت نزدید اگه بی طرف هستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
بخدا به این ما رمضان همش درست است اقای کاظمزاده خواب هم نمیدید یک روز نماینده باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار