عملیات روکش آسفالت مسیر سه راهی کاور به زرین آباد در حوزه شهرستان گرمسیری دهلران وارد فاز اجرایی شد.
کد خبر: ۶۰۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 20 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیر 25 کیلومتری کاور به زرین آباد یکی از مسیرهای کوهستانی است که بخش زرین آباد را به شهرستان دهلران متصل می کند.


این مسیر با وجود پر تردد بودن و نقش و اهمیت آن، از عرض کم و ایمنی پایینی برخوردار بود که به همت اداره راه و شهرسازی استان و پیگیری های فرماندار دهلران و متولیان راه در شهرستان و بخش زرین آباد عملیات روکش آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت و سال گذشته اعتبارات خوبی در کمیته برنامه ریزی برای آن لحاظ شد.


روکش آسفالت این مسیر هم اکنون وارد مرحله اجرایی شده و اداره راه و شهرسازی بخش زرین آباد و شهرستان دهلران در این مسیر مشغول فعالیت هستند.


فرماندار دهلران در بازدید از روکش آسفالت مسیر کاور به زرین آباد  گفت: برای روکش آسفالت این مسیر بالغ بر 70 میلیارد ریال نیاز است که بخشی از این اعتبار در کمیته برنامه ریزی سال گذشته تامین شده و بخشی دیگر نیز در کمیته برنامه ریزی سال جاری تامین می شود.


سید حسینعلی موسوی افزود: مرحله نخست این پروژه بطول هشت کیلومتر که در حال انجام است 15 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.


وی بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم عبور و مرور از این مسیر و از طرفی عرض کم جاده و افزایش ایمن سازی این مسیر و ارتقاء مشخصات فنی و همچنین برای سهولت در تردد این طرح عملیاتی شده است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار