رئیس دادگستری و دادستان شهرستان آبدانان و همچنین قاضی اجرای احکام دره شهر با زندانیان شهرستان دره شهر دیداری چهره به چهره داشتند.
کد خبر: ۶۰۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 20 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سبزواری رئیس دادگستری و عزیززاده دادستان شهرستان آبدانان و محمودوند قاضی اجرای احکام دادسرای شهرستان دره شهر با زندانیان دیداری چهره به چهره داشتند و ضمن استماع اظهارات آنها به بررسی پرونده های قضایی زندانیان پرداختند و طی جلسه ای با مسئولین زندان دره شهر در خصوص حل مشکلات زندانیان و خانواده های آنها بحث و تبادل نظر کردند.

سبزواری اذعان داشت: مشاوره با زندانیان و شناخت اختلال درونی آنها می‌تواند از بار روانی زندانیان کاهش دهد و اقدامی مؤثر در راستای کاهش آسیب رفتارهای پر خطر باشد.

وی گفت: در حقیقت قسمت مهمی از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی بر دوش مشاورین و مددکاران زندان است. از این رو اهمیت و حساسیت کار مشاورین و مددکاران در سطح زندان‌ها مشخص است.

محمد میری رئیس زندان دره شهر نیز ضمن تقدیر از همکاری بیش از پیش مراجع قضایی با مجموعه زندانها خاطر نشان کرد: دستگاه های حمایتی و تأمینی و اجتماعی و همچنین دستگاه های اجرایی استان و نهادهای مردمی باید وارد عمل شوند و تلاش کنند که محصول کار زندانها آنچیزی باشد که جامعه در بحث اصلاح و تربیت انتظار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار