رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: این در حالی است که آمار نشان می‌دهد در دو ماهه اول امسال ۴۰ درصد تصادفات در استان ایلام ناشی از خطای انسانی بوده و این خود گواهی صادق بر این امر است که بیشترین میزان تصادفات رانندگی ناشی از همین علل اصلی خطای انسانی بوده است.
کد خبر: ۶۰۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 20 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا همتی‌زاده اظهار داشت: انسان، راه، وسیله نقلیه، شرایط آب و هوایی چهار مولفه زنجیره وقوع تصادفات هستند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ماموریت‌های اصلی پیش‌رو در کل استان ایلام شامل آموزش و فرهنگ سازی اصلاح نقاط حادثه خیز ،انضباط بخشی ترافیک ،شناسایی نقاط حادثه خیز از موارد بسیار مهمی است که در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

این مسؤول در ادامه به حوادث چند روز گذشته که حول محور ایلام - سرابله اتفاق افتاده اشاره کرد و افزود: با توجه به بررسی‌های دقیق و بعمل آمده توسط کارشناسان پلیس بیشتر این تصادفات صرفا حاکی از تجاوز به چپ، سبقت غیرمجاز بوده است.

همتی‌زاده تصریح کرد: بنابراین از همه شهروندان و رانندگان تقاضامندیم با صبر و حوصله رانندگی کنند تا شاهد چنین تصادفات دلخراش و مرگ باری که یک عمر پشیمانی به بار خواهد آورد نباشیم.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:  این در حالی است که آمار نشان می‌دهد در دو ماهه اول امسال ۴۰ درصد تصادفات در استان ایلام ناشی از خطای انسانی بوده و این خود گواهی صادق بر این امر است که بیشترین میزان تصادفات رانندگی ناشی از همین علل اصلی خطای انسانی بوده است.

همتی‌زاده در پایان ضمن ابراز تاسف برای خانواده‌های جان باختگان خواستار رعایت قوانین و مقررات مربوط به راهنما و رانندگی را شد و از والدین خواست بدون در اختیار داشتن گواهینامه رانندگی به فرزندان خود هرگز اجازه رانندگی را ندهند که در غیر این صورت شاهد مرگ عزیزان مان خواهیم بود.

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار