مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از آغاز اجرای طرح با قرآن در رمضان همزمان با حلول ماه ضیافت الهی در این استان خبر داد و گفت: این طرح به میزبانی مساجد جامع سراسر استان اجرا می شود.
کد خبر: ۶۰۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ 19 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام محمد فتاحی افزود: در قالب این طرح هر روز محفل جزء خوانی قرآن بصورت ترتیل همزمان در مساجد جامع شهرستان های مختلف استان برگزار و از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام نیز پخش خواهد شد.


وی ساعت اجرای این برنامه را 18:30 عنوان کرد و گفت: این برنامه در سایر شهرستان های استان نیز هر روز عصر برگزار و همه ساله با استقبال مردم روزه دار مواجه می شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام همچنین از اعزام 2 مفسر قرآن کریم به این استان خبر داد و گفت: این 2 فعال قرآنی از مجمع عالی تفسیر قم اعزام شده اند که در شهرستان های ایلام و دره شهر برنامه های مختلف اجرا می کنند.


فتاحی برپایی محافل انس با قرآن را دیگر برنامه این سازمان برای ماه رمضان امسال عنوان کرد که امسال در مجموع 10 محفل در شهرستان های استان برگزار می شود که چند محفل با حضور قاریان بین المللی خواهد بود.


وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان اجرای مسابقات قرانی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و برگزیدگان تجلیل خواهند شد.


وی با اشاره به فعالیت 120 خانه قرآن روستایی، 30 خانه قرآن شهری و 18 موسسه قرآنی در استان گفت: در این مراکز در طول ماه مبارک رمضان آموزش های روخوانی، روان خوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم ارایه خواهد شد.


همه ساله در ماه مبارک رمضان به عنوان ماه نزول قرآن برنامه های قرآنی مختلفی اجرا که با استقبال مردم بویژه جوانان مواجه می شود. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار