نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع‌ های اخیر در چوار و میش خاص شهرستان ایلام گفت: خواسته ها و مطالبات مردم به حق است اما راهکار رسیدن به مطالبات تجمع واعتراض های دسته جمعی نیست.
کد خبر: ۶۰۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 19 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ جلال میرزایی با بیان اینکه این تجمعات میتواند مانع سرمایه گذاری در استان شود اظهار داشت : مسولین اجرایی استان باید به خواسته های مردم به موقع توجه کنند وبه وعده های خویش عمل نمایند تا خود ومردم را به زحمت نیندازند .

میرزایی یادآور شد :روند اجرای برخی از پروژه ها عمرانی و زیر ساختی  درایلام قابل قبول نیست که بر این اساس انتقاداتی به برخی  از مسولان  اجرایی استان  وارد است .

وی تاکید کرد : مدیران که در قبال مسولیت شان از امکانات و تسهیلات خوبی برخوردارند باید در وظایف محوله نیز  به موقع و با جدیت به آنها رسیدگی و عمل نمایند و بدرستی پاسخگوی مردم باشند.

 دکتر میرزایی ضمن اظهار نگرانی از وضع پیش آمده عنوان کرد : بنده بصورت دقیق مسایل را بررسی و پیگیری خواهم کرد . 

وی افزود : اگر مدیری از وظیفه خود در قبال خدمت به مردم کوتاهی کرده باشد قطعا بصورت جد ومحکم و بدون هیچ ملاحظه‌ای از حقوق مردم دفاع خواهم کرد.

  نماینده مردم ایلام در مجلش شورای اسلامی تاکید کرد: مسولین باید نسبت به خواسته ها و مطالبات مردم حساس باشند وبرای مردم به عنوان ولی نعمتان خویش احترام قایل شوند ودر جهت رضایتمندی مردم بیش از پیش تلاش نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار