معاون مشارکت های مردمی بهزیستی ایلام از اطعام سه هزار و 500 مددجوی زیر پوشش این سازمان در طول ماه رمضان امسال در شهرستان های مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 17 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛نسرین شهبازی افزود: این مددجویان در قالب اجرای طرح ضیافت الهی در همه شهرهای استان ایلام یا بصورت غذای گرم یا بصورت سبد غذایی خشک اطعام خواهند شد.

وی افزود: این طرح با هدف اطعام مددجویان زیر پوشش در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان های استان اجرا و کلیه هزینه های این محافل با مشارکت افراد خیر و نیکوکار تامین می شود.

شهبازی ضمن تقدیر از مشارکت افراد خیر در اجرای این طرح یادآور شد: طرح اطعام مددجویان زیر پوشش این نهاد همه ساله در قالب ضیافت الهی تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی تاکید کرد: بدون شک مشارکت افراد خیر در این کار نیک و خداپسندانه در اطعام نیازمندان در طول ماه رمضان دارای ثواب و اجر دنیوی و اخروی فراوان خواهد بود.

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی ایلام همچنین به برنامه مشارکتی این سازمان با صدا و سیما اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح به مدت 10 شب از ماه مبارک رمضان از منازل مددجویان نیازمند با حضور افراد خیر بازدید انجام شده که از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام در ویژه برنامه ماه رمضان پخش خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را تامین نیازهای مددجویان و جلب مشارکتهای مردمی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این افراد خیر و نیکوکار می توانند در طول ماه ضیافت الهی کمک های نقدی خود را به شماره حساب 3450600 بانک توسعه تعاون به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی واریز کنند.

25هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار