مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: با رویکرد و استراتژی جدید خوشبختانه میزان سرقت برق در استان ایلام 10 درصد کاهش یافته و به مرز 15 درصد رسیده‌ایم.
کد خبر: ۶۰۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 16 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛هادی شیرخانی اظهار داشت: در گذشته و تا قبل از تصدی اینجانب بر مدیریت این شرکت یک‌ چهارم میزان برق توزیع شده بین مشترکان ایلامی به سرقت می‌رفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: این رویداد بسیار تلخی بود که در بدو ورود به مدیریت شرکت برق استان ایلام با آن روبه رو شدم که بسیار نگران کننده بود.

وی ادامه داد: این میزان سرقت برق در استان ایلام دلیل خاصی نداشت چون ایلام نه در فقر مطلق بسر می‌برد و نه هیچ دلیل قانع کننده‌ای بر این تخلف وجود نداشت.

این مسؤول اضافه کرد: با رویکردی که در پیش گرفتیم و با استراتژی جدید خوشبختانه میزان سرقت برق در استان ایلام 10 درصد کاهش یافته و به مرز 15 درصد رسیده‌ایم.

شیرخانی تصریح کرد: تلفات انرژی در صنعت برق و در شرکت توزیع ایلام 15 درصد است. جا دارد از مراجع قضایی استان ایلام بابت همکاری صمیمانه در این زمینه تقدیر و تشکر شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: در حال حاضر در شعبه حل اختلاف شعبه ویژه‌ای برای مقابله و برخورد با متخلفین و سارقان برق پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی برای برخورد جدی با متخلفات و سارقان برق آرای مختلفی مد نظر قرار داده و حتی در پاره‌ای موارد حکم زندان متخلف نیز صادر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: اما شرکت توزیع برق استان ایلام به واسطه حفظ آبروی افراد و حفظ شان مردم خیلی از قوه قهریه استفاده نکرده و در تلاشم با شیوه‌های دیگر در مقابل تخلفات و سرقت برق بیاستیم.

شیرخانی تصریح کرد: امیدوارم این درصد نیز از تلفات کاسته شده و از 15 درصد به 10 درصد برسیم که قطعا با همکاری اهالی رسانه استان ایلام به این درصد هم خواهیم رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار