جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان ایلام به مناسبت هفته هلال احمر با فرماندار ایلام دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۰۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 14 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرماندار ایلام ضمن تبریک هفته هلال احمر بیان کرد: همه عزیزانی که در هلال احمر کار می کنند دوستانی دلسوز و با کمترین توقع و بهترین خدمات به مردم ، شایسته ترین اقدامات و نیکو ترین کارها را برای مردم انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر عملکرد بسیار خوب و مثبتی دارد بیان کرد: یکی از دستگاه هایی که همراهی و همکاری بسیار خوبی با فرمانداری داشته هلال احمر بوده و خوشبختانه تعامل خوبی با هم داریم و از عملکرد، پیگیری و هماهنگی که هلال احمر با فرمانداری دارد راضی و خشنودم.

معروف بسطامی با بیان اینکه اولین کسانی که در صحنه حوادث حضور پیدا می کنند نیروهای هلال احمر بوده، گفت: نیروهای هلال احمر در سخت ترین شرایط حضور داشته اند و به افراد مصدوم دیده کمک رسانی می کند، خدماتشان را ارج می نهیم و از خداوند متعال می خواهیم که در این عرصه موفق باشند.

بسطامی از امکانات بسیار خوبی که هلال احمر در اختیار دارد ابراز خوشحالی کرد و گفت: طی بازدید هایی که از پایگاه های امداد و نجات و پست های ایمنی و سلامت نوروزی همچنین کمپین نه به تصادفات جاده ایی داشتیم خوشبختانه نیروها پای کار بودند و امکاناتی که مورد نیاز بوده در محل وجود داشت.

فرماندار ایلام گفت: با توجه به اینکه امسال خوشبختانه بارش های خوبیداشتیم و پوشش جنگلی و گیاهی، پوشش مناسبی است، نیاز داریم هلال احمر در حوادث و سوانح پیشگام باشد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه فرماندار ایلام با برنامه های هلال احمر نا آشنا نیستند و همیشه همراه و همیار هلال احمر بوده اند، گفت: در کارهایی که هلال احمر در بعضی زمینه ها گیر می کند نیازمند این هستیم که مسئولین کمک کنند و از فکر و توان اجرایی آنها استفاده کنیم.

معصومه شاهماری با اشاره به اینکه نیروهای توانمندی در مجموعه فرمانداری و وزارت کشور حضور دارند اظهار کرد: انتظار داریم هلال احمر را همراهی کنید و اگر جاهایی وجود دارد که کم کاری کردیم یا نقاط ضعفی وجود دارد با پیشنهادات ارزنده شما مسئولین آنها را تبدیل به قوت می کنیم.

شاهماری با بیان اینکه همکاری دو طرفه خوبی داشته باشیم، افزود: امیدواریم  بتوانیم با هم دیگر کارهای خوب و ماندگاری در این مدت که در خدمت مردم شریف استان هستیم انجام بدهیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار