مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: افق بلندتر ورزشکاران کاراته‌کای ایلامی را باید در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک دید.
کد خبر: ۶۰۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 14 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام، پس از اینکه تیم‌های ملی کومیته آقایان و بانوان کشورمان در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به مقام نخست رسیدند که در میان این قهرمانان ورزشکار ارزنده ایلامی نیز حضور داشتند، بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پیامی این قهرمانی را تیم ملی و بانوی ارزنده ایلامی تبریک گفت.

متن پیام حیدرزاده به این شرح است:

اینجانب به عنوان مدیرکل ورزش ورزش و جوانان استان ایلام قهرمانی نگین التونی کارته‌کای ارزنده ایلامی را به جامعه ورزش به ویژه این قهرمان ارزنده و مدال آور‌، مربیان، مسئولان و خانواده بزرگ کاراته استان که مایه مسرت و سربلندی جامعه ورزش استان بوده تبریک می‌گویم و معتقدم افق بلندتر این رشته را باید در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک آینده و کسب مدال و رفتن بر روی سکوی قهرمانی دید.

نگین التونی پس از شکست حریفانی از کشورهای هندوستان ،امارات و اندونوزی به فینال مسابقات راه یافت و در مسابقه نهایی توانست با شکست حریف ژاپنی مدال طلای این دوره از رقابتها را به خود اختصاص دهد و سهمیه المپیک 2018 جوانان را کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار