شهردار بافق با اشاره به این که آب‌نمای پارک آبشار بافق یکی از بزرگترین آب‌نماهای کف خشک کشور است، ایجاد فضایی شاد و دل‌انگیز براي مراجعان و تلطیف هوا و سالم‌سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در اين تفرجگاه را از مهمترین اهداف اجرای این طرح خواند كه با استقبال خوبي نيز مواجه شده است.
کد خبر: ۶۰۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 14 May 2018

«سید علی نوروززاده» در اين رابطه افزود: این آب‌نما كه ساخت آن پنج ماه زمان برده است، سال گذشته با سرمايه‌گذاري بالغ بر ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

وي همچنين خاطرنشان كرد: این آب‌نما از نظر نحوه‌ي اجرا به عبارتي مسیر منحنی آن از آب‌نماهاي بی‌نظیر كشور است.

شهردار بافق در مورد جزئیات این طرح نيز تصریح کرد: آب‌نماي پارك آبشار بافق با مساحت ۵۰۰ متر‌مربع به صورت هارمونیک(رقص آب) طراحی شده که با نورپردازی صورت گرفته، جلوه‌ زیبایی را در شب هنگام ایجاد کرده است. 

وی افزود: بیش از سه هزار مترمربع از فضاهای پیرامونی آب‌نما نیز برای استفاده شهروندان آماده‌سازی شده است.

نوروززاده با اشاره به استقبال قابل‌توجه شهروندان بافق و ساير نقاط استان از اين آب‌نما، اظهار کرد: گفت: گسترش زيبايي مجموعه تفرجگاه آبشار بافق، ایجاد فضایی شاد و دل انگیز و تلطیف هوا در اين مجموعه در كنار سالم‌سازی اوقات فراغت شهروندان ویژه کودکان و  نوجوانان از مهمترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

وي خاطرنشان کرد: علاوه بر اين آب‌نما، ۱۴ طرح توسعه‌ای ديگر در مجموعه آبشار از قبیل دریاچه تفریحی، رستوران بالای کوه، زیستگاه حیات وحش، سایت ورزش‌های هوایی و پیست دوچرخه‌سواری کوهستان نیز طبق برنامه‌ زمان‌بندی در حال اجراست.

شهردار بافق از ایجاد دو آب‌نما در میدان بهارستان و ابتدای خیابان سردار شهید شاهپورزاده نیز یاد کرد و افزود: این آبنما‌ها نیز امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار