همزمان با فرا رسیدن دهه آخر ماه شعبان و آغاز دهه تکریم و نکوداشت مساجد، غبارروبی و عطر افشانی مساجد استان ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 12 May 2018

 به گزارش  تابناک ایلام؛حجت الاسلام حشمت الله رستمی"، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این آیین معنوی هر سال در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای آماده شدن مساجد و تکایا جهت پذیرایی از روزه داران با حضور گروه های مختلف مردم برگزار می شود. 

وی اظهار کرد: به همین منظور بیش از 500 مسجد، حسینیه و تکیه در سطح این استان در دهه پایانی ماه شعبان غبارروبی و عطر افشانی و برای پذیرایی از روزه داران آماده می شوند. 

رستمی افزود: همچنین اقلام تبلیغی، ادعیه ماه مبارک رمضان، مهر نماز، تسبیح و قرآن نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان در میان مساجد این استان توزیع خواهد شد. 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اعزام 180 مبلغ و روحانی از حوزه های علمیه قم و ایلام به مناطق روستایی و شهری استان را از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان برشمرد. 

به گفته رستمی، این افراد در طول ماه مبارک رمضان فعالیت های مختلفی از جمله برپایی نماز جماعت، برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس احکام و پاسخ گویی به پرسش های شرعی در مساجد برگزار می کنند. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
چرا الکی دروغ میگید مسجد روستای ما زرانگوش مگر جز همین استان و به قول شما 500 مسجد نیست پس چرا هیچکاری نکردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار