مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: انتخابات پارلمانی جمهوری عراق امروز شنبه 22 اردیبهشت در این کشور برگزار می شود، مقامات این کشور تمامی گذرگاه های مرزی ورودی به این کشور را بسته اند و کسانیکه قصد تردد از طریق مرز بین المللی مهران دارند برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنند که با این روز تلاقی پیدا نکند.
کد خبر: ۶۰۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 12 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار کرد: انتخابات پارلمانی جمهوری عراق امروز شنبه 22 اردیبهشت در این کشور برگزار می شود، مقامات این کشور تمامی گذرگاه های مرزی ورودی به این کشور را بسته اند و کسانیکه قصد تردد از طریق مرز بین المللی مهران دارند برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنند که با این روز تلاقی پیدا نکند.


وی افزود: این مرز از ساعت ۲۴ روز گذشته ۲۱ اردیبهشت تا ساعت 2 بامداد یکشنبه 23 اردیبهشت بسته و هیچ گونه تردد بین 2 کشور اعم از تردد زائران و فعالیت های تجاری، اقتصادی در مدت یاد شده صورت نمی گیرد.


شایان ذکر است ، انتخابات پارلمانی عراق در استان ایلام در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در 2 شهر ایلام و دهلران برگزار شد که بیش از یک هزار و 500 واجد شرایط رای گیری در انتخابات پارلمانی عراق شرکت کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار