مديركل راه و شهرسازي استان ایلام گفت: بیش از 17 هزار متر زمین دولتی در ایلام از تصرف سودجویان خارج شد.
کد خبر: ۶۰۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 10 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان در مراسم رفع تصرف اراضی ملی شهر دهلران اظهار داشت: عزم اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی جزم است.

وی ادامه داد: یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی با جدیت تمام نسبت به رفع تصرف اراضی ملی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با هماهنگی مراجع قضایی 16 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی استان ایلام در تعطیلات نوروز توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

میرجعفریان ارزش ریالی این رفع تصرف را بالغ بر 52 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : در چند روز  گذشته نیز یکهزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان دهلران به ارزش 3 میلیارد ریال با هماهنگی مراجع قضایی از تصرف افراد سودجو خارج و امروز نیز با پی گیری این اداره کل و حکم مراجع قضایی 600 متر دیگر از اراضی ملی شهر دهلران رفع تصرف گردید و نسبت به تخریب حصار کشی و ایجاد بنا در این ملک اقدام شد .

وی از همه مردم عزیز استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه وشهرسازی بعمل آورده  و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار