مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: خوشبختانه بارش های فروردین و اردیبهشت ماه جاری در استان بسیار خوب بوده بطوریکه بارندگی در مرکز استان به مرز 600 میلی متر رسیده است.
کد خبر: ۶۰۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 09 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ یوسف شیخ الملوکی  اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون در شهر ایلام 598 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش 27 درصدی و در مقایسه با میانگین بلند مدت نیز افزایش 10 درصدی داشته است.


وی ادامه داد: بیشترین بارش در میان مراکز شهرستان های استان از ایوان با 689 میلی متر و کمترین بارش نیز از مهران با 142 میلی متر گزارش شده است.


مدیرکل هواشناسی ایلام یادآور شد: تنها در طول 48 ساعت گذشته ایستگاه شهر ایلام بارش 33 میلی متر را ثبت کرده است و در مدت یاد شده بخش کارزان از توابع شهرستان سیروان با 50 میلی متر بیشترین بارندگی داشته است.


شیخ الملوکی تاکید کرد: شهرستان های گرمسیری مهران و دهلران نیز در 48 ساعت گذشته هر کدام شاهد 10 میلی متر بارندگی بوده اند.


وی اضافه کرد: تمامی مراکز شهرستان های استان در فصل بارشی 96 - 97 بیش از دوره مشابه سال ماقبل بارندگی داشته اند و تنها در دهلران با کاهش 4 درصدی روبرو هستیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار